Rabu, Mac 30, 2016

Kesian! Nampak gayanya, ke-BODOH-an dalam keterbukaan Si Guan Eng tu menjemput pihak media membuat lawatan sambil belajar ke rumah 'Terlajak Murah' dia telah memakan diri.

Dalam satu kenyataan sebelum ini, Si Guan Eng tu cuba menafikan dakwaan bahawa dia tidak tahu harga sebenar rumah banglow mewah yang telah dibeli dibawah harga pasaran tu.

Sebaliknya, dalam kenyataan tersebut, Si Guan Eng tu menyalahkan pihak media dan mendakwa mereka sengaja memutar-belitkan kenyataan yang telah dibuat sehingga ia disalah tafsir.


Tapi apa yang jelas, tindakan Si Guan Eng tu cuba nak menunding jari terhadap orang lain akhirnya telah memakan diri dia sendiri apabila video mengenai perkara tersebut mula menjadi viral hari ini.

Kalau sebelum ini, kita hanya keluarkan petikan - petikan dari kenyataan yang telah dibuat. Kali ini, kita berkesempatan untuk mendengar sendiri apa yang diucapkan oleh Si Guan Eng tu.


Dengan adanya bukti video seperti dibawah ni, maka tak heran la kenapa Si Guan Eng tu semenjak dua ni dilihat mula melarikan diri dari terus bertembung dengan pihak wartawan yang menunggunya.

(Baca Juga: Guan Eng Mula Lari Dari Pihak Media!!!)

Tapi, jangan heran la kalau puak Pakatan Haprak yang juga merupakan Penjilat Bontot DAPigs tu kata video dibawah ni juga sudah diedit untuk memburukkan nama Ketua Menteri Pulau Pinang tu.

Paling tidak, diorang boleh juga kata, video dibawah ni tak boleh jadi bukti sebab ianya besi. Besi mana boleh bercakap. Maka sebab itu bukti video seperti dibawah ni tak boleh diterima sebagai satu sumber untuk menegakkan Kebenaran!!!

Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping