Jumaat, Mac 04, 2016

Heh! Nampak gayanya pihak pentadbiran di Hospital Bahagia atau di Hospital Tanjung Rambutan tu kena bersiap sedia menambah katil serta kakitangan pengurusan mereka tak lama lagi.

Makin hari makin ramai pemimpin - pemimpin Politik yang hilang akal dek kerana terdorong dengan nafsu serakah peribadi mereka untuk merampas kuasa pemerintahan Negara.

Lepas sorang demi sorang tampil menonjolkan keghairahan Politik Peribadi mereka secara terang - terangan. Kalau sebelum ni, ada sorang je yang Gila nak jadi Perdana Menteri di Malaysia ni.

Maka disebabkan ke-GILA-an Si Ketua Penipu tu yang membuatkan puak - puak DAPigs mengambil kesempatan bagi merealisasikan agenda subversif mereka yang sarat dengan Chauvanisme.

Tapi MALANGnya, dorongan nafsu serakah Si Ketua Penipu tu nak jadi Perdana Menteri tak sampai ke mana bila puak - puak Pakatan Haprak tu tetap GAGAL untuk merampas kuasa.

Sebaliknya, nafsu serakah Si Ketua Penipu tu hanya menyaksikan dia dijatuhkan hukuman penjara selama 5 tahun kerana didapati bersalah meliwat Bekas Pembantu Peribadi dia sendiri.

Sekarang, peluang puak - puak DAPigs tu nak memenuhi kehendak serta kemahuan mereka kembali cerah dengan kehadiran orang Melayu yang mahu menggulingkan Kerajaan sedia ada.

Dan yang bertambah malangnya, keinginan Melayu itu hanya didorong dengan semangat berkepentingan Politik Peribadi yang cukup tebal terhadap kepimpinan sedia ada pada hari ini.

Tapi yang herannya, kenapa pulak ada yang marah bila PAS mengambil pendekatan untuk tidak menyokong perjuangan peribadi sesetengah pihak jika benar mereka menghormati demokrasi?

Apa yang jelas, pendirian PAS itu hanya mahu mengambil pendekatan yang lebih demokratik dari yang direncanakan oleh puak - puak DAPigs melalui perjuangan Melayu itu.

Salah ke jika PAS lebih demokratik dari orang yang teruja nak menggulingkan Kerajaan sedia ada pada hari ini? Adakah kerana mereka memilih jalan demokratik membuatkan mereka kurang menentang UMNO?

Demikian betapa dangkalnya pemikiran JUMUD sesetengah pihak yang memperlekehkan pemikiran PAS hanya semata - mata mereka malu dengan Bayang - Bayang Mereka sendiri. Ternyata, orang macam ni bukannya ada maruah dan kemaluan diri sendiri!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. ... nanti saya akan mendapat kemaluan yang besar... kuk kik kuk kik...

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping