Selasa, Mac 29, 2016

Alamak!!! Ke mana pulak hilangnya Si Nurul Izzah dan Si Wan Azizah tu dalam dua perhimpunan yang diadakan oleh puak - puak Pakatan Haprak tu? Ke mana pulak diorang pergi?

Takkan la Si Nurul Izzah dan Si Wan Azizah tu terasa JIJIK pulak nak berdiri sepentas dengan Tun Mahathir yang selama hari ini didakwa bertanggungjawab terhadap nasib Si Ketua Penipu tu?

Kenapa pulak diorang nak terasa JIJIK duduk sepentas dengan Mahathir sedangkan diorang boleh berdiri diatas platform yang sama dengan Lim Kit Siang dalam Pakatan Haprak tu?

Hakikatnya, yang mula - mula membangkitkan isu berkaitan dengan amalan Seks Songsang yang didakwa terhadap Si Ketua Penipu tu pada tahun 1997 adalah dari kalangan puak DAPigs tu sendiri.

Bahkan dakwaan itu juga turut dibawa oleh Lim Kit Siang sebagai bahan jajaan dia anak beranak sepanjang tempoh Si Ketua Penipu tu memegang jawatan sebagai Timbalan Perdana Menteri.

Malah, Si Nurul Izzah dan Si Wan Azizah tu juga boleh dilihat bermesra - mesra dengan Mat Sabu yang pada suatu ketika dulu memberi gelaran 'Kaki Punkoq' dan melabelkan Si Ketua Penipu tu sebagai 'Al Juburi'.

Jadi, kenapa pulak Si Wan Azizah dan anak sulungnya, Si Nurul Izzah perlu merasa JIJIK untuk duduk sepentas dengan Tun Mahathir dalam dua siri perhimpunan yang diadakan baru - baru ini?

Adakah mereka masih menyalahkan Tun Mahathir sebagai punca utama kenapa Si Ketua Penipu tu dipecat dan digugurkan dari jawatannya selaku Timbalan Perdana Menteri sebelum ini?

Atau, Si Wan Azizah dan Si Nurul Izzah tu takut diorang termuntah depan orang ramai bila mendengar ucapan yang cuba disampaikan oleh Tun Mahathir yang bagi mereka masih dianggap sebagai Maha-Zalim dan Maha-Firaun selama hari ini???
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping