Selasa, Mac 22, 2016

Fuh!!! Ni dah kira habis 'Tonggang Terbalik' ni. Sampai tahap 360 dibuatnya. Mujur la bukan 360 darjah. Kalau tidak, memang sah dah tonggang tertonggeng dikerjakan dek Si Ketua Penipu tu.

Dengar katanya, selama Si Ketua Penipu tu meringkuk kat dalam penjara, dia telah diberikan kebenaran untuk mengadakan pertemuan dan perjumpaan bersama pelbagai pihak.

Dan adalah dilaporkan bahawa jumlah keseluruhan pelawat yang diterima oleh Si Ketua Penipu tu sepanjang lebih dari dari 365 hari adalah seramai 360 orang. Diulangi, TIGA RATUS ENAM PULUH!!!
KUALA LUMPUR- Datuk Seri Anwar Ibrahim telah dibenarkan mengadakan 360 perjumpaan dengan pelbagai pihak sehingga 13 Mac, sejak menjalani hukuman penjara di Penjara Sungai Buloh pada Februari 2015.

Timbalan Perdana Menteri Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi ketika menggulung perbahasan titah ucapan Yang di-Pertuan Agong, pada persidangan Dewan Rakyat hari ini, berkata sebanyak 152 perjumpaan yang melibatkan tujuan rawatan kesihatan telah diadakan di Penjara Sungai Buloh.

Sembilan lagi rawatan telah dibuat di Hospital Kuala Lumpur.


Anwar juga dibenarkan mengadakan perjumpaan dengan keluarganya sebanyak 19 kali di penjara dan 13 kali di hospital, 18 perjumpaan dengan peguam serta 33 dengan pakar psikologi.
Kalau nak dikirakan secara purata, boleh dikatakan bahawa Si Ketua Peipu tu telah menerima pelawat seramai sorang sehari! Mana ada banduan lain dapat keistimewaan sedemikian rupa.

Itu pun masih lagi puak - puak Pakatan Haprak dari kalangan PKR tu nak buat dakwaan kononnya Si Ketua Penipu tu telah dizalimi sepanjang dia duduk meringkuk kat dalam penjara?

Pun masih lagi peguam Si Ketua Penipu tu nak mempertikaikan tindakan yang diambil oleh pihak Jabatan Penjara untuk menghadkan perjumpaan dan pertemuan yang diberikan sebelum ini?

Apa yang jelas, keistimewaan yang diterima oleh Si Ketua Penipu tu sepanjang dia menjalani hukuman adalah cukup 'Luar Biasa' dan membuktikan bahawa dia bukan sekadar seorang banduan biasa. Itu pun masih lagi diorang nak anggap dia sebagai seorang Tahanan Politik!!!

PS: Mujur la yang datang berjumpa dengan Si Ketua Penipu tu dipanggil 'Pelawat'. Kalau diorang digelarkan sebagai 'Peliwat', haru juga dibuatnya!!! Hehehe...
Categories: ,

1 ulasan:

  1. semoga dsai sedar atas segala kesilapannya

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping