Selasa, Mac 01, 2016

Hahaha!!! Memang masih Mumayyiz lagi Si Rafizi ni rupanya. Tak cukup Aqil Baligh. Tapi ada hati nak kritik orang lain sesuka hati dia je. Kan dah tak pasal - pasal je dia kena 'Sekolah'.

Itu membuktikan taraf pendidikan Si Rafizi ni tidak memberi sebarang makna dalam kerjaya dia sebagai seorang pemimpin Politik. Mudah sangat dia kritikan dia terhadap orang lain dijawab.

Jika sebelum ini, Si Rafizi tu mewakili PKR mengkritik pendirian Hadi Awang yang didakwa 'Tak Sedar Diri' kerana enggan turut serta dalam perhimpunan mendesak Perdana Menteri turun.
Dalam satu kenyataan yang dikeluarkan oleh Hadi Awang semalam, dia menyatakan bahawa pendirian itu adalah bagi mengelakkan budaya Politik Anarki berleluasa di Malaysia.

Merujuk kepada kenyataan yang dibuat oleh Rafizi, yang meminta Hadi Awang agar tidak memberikan gambaran bahawa PAS sokong Najib, ini jawapan Ketua Dewan Ulama PAS Pahang:
"Jauh lagi jarak pemikiran Rafizi untuk mengejar pemikiran dan pendekatan politik TGHH. Rafizi patut belajar dengan peristiwa kajang move dan pertukaran MB Selangor. Kalau pun tak mampu belajar ilmu politik dari Al quran..maka belajarlah dari pengalaman," jelasnya dalam status dilaman Facebook.
Disitu sahaja kita dah boleh nampak ke-BODOH-an Si Rafizi tu dalam mengutarakan hujahnya terhadap pendirian yang telah dibuat oleh Hadi Awang selaku Presiden PAS sebelum ini.

Dan tidak cukup setakat itu sahaja. Bahkan kenyataan Rafizi itu juga turut diperlekehkan oleh Ketua Dewan Ulama PAS Pahang dengan menganggap dia masih lagi belum mumayyiz lagi.
Nah! Kan dah tak pasal - pasal je Si Rafizi tu hilang kemaluan. Hakikatnya, bukan ketinggian ilmu akademik tu yang jadi pengukur. Sebaliknya, kemampuan untuk berfikir dengan kepala otak tu yang lebih penting. Bukannya menggunakan Kepala Lutut!!!
Categories: ,

4 ulasan:

  1. si fizi ni satu hal....gelojoh tak tentu pasal. tak serik kena saman lg tu.

    BalasPadam
  2. Sehebat mana persenketaan PAS dengan UMNO kedua-dua parti itu masih tetap UNGGUL dalam persada politik Malaysia.

    Walau taufan melanda kedua2nya tiang seri yang berpasak satu itu masih tetap utuh berdiri.

    Berhati2 bila berbicara andaikata tiang seri sudah berpasak 2 alamat bergoncang parti yang kuat melalak dan memekak.

    BalasPadam
  3. ORANG MACAM NI PATUT KENA SUMPAH SERANAH JER TIAP2 HARI.AGAK2 NYA BILA LER MAMAT NI NAK SEDAR DIRI.

    BalasPadam
  4. Tengok aja muka dia memang muka tak tau maluuuuu.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping