Selasa, Mac 01, 2016

Hehehe! Siapa sangka. Perancangan yang direncanakan oleh Si Rafizi tu sebelum ini dah kena 'Game' dengan Azmin yang terlebih dahulu melobi diri dia untuk menjadi Menteri Besar Selangor.

Semuanya ekoran perlaksanaan agenda Langkah Kajang yang telah direncanakan oleh Si Rafizi tu ternyata GAGAL untuk mendatangkan sebarang hasil yang dihajatkannya sebelum ini.

Maka, tercatat la dalam buku sejarah, apabila hari ini, dua tahun sudah Rafizi GAGAL dalam mengatur strateginya untuk menyingkirkan Khalid Ibrahim dan menaikkan Si Ketua Peipu tu.

Perancangan Si Rafizi tu pada hakikatnya adalah merupakan satu usaha untuk menempatkan kedudukan dia sebagai MB Selangor yang seterusnya selepas Si Ketua Penipu tu. 

Tapi, apa kan daya. Semua itu ternyata hanya sekadar perancangan manusia belaka. Belum tentu orang yang Bijak Pandai macam Si Rafizi tu mampu untuk mengatasi perancangan Allah S.W.T.

Namun begitu strateginya bukan telah memakan dirinya tetapi sebaliknya Parti PKR yang bergoyah serta rumah besar Pakatan Rakyat roboh dek keangkuhan dan kesilapan mengatur strategi.

Sehingga ke hari ini, Si Rafizi masih lagi belum minta maaf dengan segala kesilapannya kepada ahli PKR yang telah menimbulkan ketegangan akibat perpecahan yang telah direncanakan. 
Satu perkara yang tidak Rafizi sangka adalah kehancuran Pakatan Rakyat sehingga mereka terlepas 'bantuan' pengundi Melayu yang membolehkan PKR berada dalam kedudukan sekarang.
Jika strategi untuk parti sendiri pun gagal. Apakah anda masih nak percaya cakap Rafizi? Tabung Haji punya kes korang tak ingat? Desak orang tutup akaun tapi dia sendiri untung berpuluh ribu. - blog Keris 7 Lok
Maka secara tidak lansung, ianya membuktikan bahawa parti PKR tu bukannya nak sangat memperjuangkan rakyat. Tapi sebaliknya, masing - masing hanya setakat nak menjaga kepentingan Politik Peribadi diorang sendiri je. Itu pasal la hasrat Si Rafizi tu tak kesampaian!!!
Categories: ,

4 ulasan:

  1. harap rafizi sedar akan kesilapan dn kelemahan diri sendiri yg bnyk merugikan parti dan org melayu.

    BalasPadam
  2. Title Haji tak bermakna kalau perangai macam setaaan..

    BalasPadam
  3. Piampus lh die

    BalasPadam
  4. Piampus lh die

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping