Rabu, Mac 02, 2016

Hahaha!!! Mudah sangat 'Touching' Si Rafizi ni rupanya. Pantang kena tegur sikit terus sentap. Baru tanya satu soalan dan dijawab dengan jawapan yang cukup tegas, terus Kecut Buah Kerandut dia.

Patut la orang gelarkan Si Rafizi ni sebagai Ahli Parlimen Pondan. Bercakap kat atas pentas bukan main berapi - api. Tapi bila masuk dalam 'Group Whatsapp', terus dia keluar dari group tu.

Semuanya hanya semata - mata kerana rakyat persoalkan mengenai isu harga minyak yang buat sekian kalinya mengalami kejatuhan bagi bulan Mac 2016. Itu pun Si Rafizi tu tak boleh jawab?

Baru digelar sebagai 'SOTONG' pun Si Rafizi tu boleh sentap jugak ke? Aduhai!!! Macam mana dia boleh jadi pemimpin kalau cepat sangat 'Tersentuh' setiap kali orang bangkitkan persoalan?

Kalau sebelum ni, dia juga yang kata, kalau nak harga barang TURUN, maka Kerajaan perlu TURUN-kan harga minyak. Tapi sekarang, harga minyak dah TURUN, kenapa harga barang tak TURUN?
Mungkin masa Si Rafizi tu cakap pasal nak TURUN harga minyak, dia tak habis cakap lagi. Mungkin yang dia maksudkan, bukan harga minyak petrol. Tapi sebaliknya harga Minyak Urut!!! Mungkin sebab tu la harga barang pun tak TURUN - TURUN lagi sampai sekarang!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping