Selasa, Mac 22, 2016

Hehehe!!! Herankan. Sejak timbulnya pendedahan mengenai isu pembelian rumah "Terlajak Murah" yang dibeli oleh Si Guan Eng tu dibawah harga pasaran, tetiba je Si Rafizi tu jadi bisu.

Orang yang selama hari ini mendabik dada mengatakan KONONnya dia 'Suci' dari sebarang dosa tu cukup lantang mengkritik mengenai penyelewengan yang dilakukan oleh pemimpin Kerajaan.

Bahkan dakwaan yang dibuat juga turut melibatkan agensi Kerajaan sehingga tahap dia sanggup menghasut orang lain untuk mengeluarkan duit simpanan dalam akaun Tabung Haji.

Tapi IRONIKnya, bila isu berkaitan dengan pembelian rumah mewah dibawah harga pasaran Si Guan Eng tu, kenapa Si Raja Fitnah ni tiba - tiba menjadi bisu? Kenapa Si Rafizi hanya diam seribu bahasa?

Yang hanya berbunyik setakat hari ini hanya Si Wan Azizah dalam satu kenyataan yang cukup basi untuk kita dengar. Kata Si Wan Azizah, tidak sepatutnya kita mempersoalkan isu tersebut.
"Dalam kes membabitkan Lim, Azizah berkata pelbagai pihak sepatutnya menunggu sehingga Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) selesai menjalankan siasatan".
Pulak dah!!! Kalau kena ke batang hidung dia, tau pulak dia nak suruh orang lain tunggu hasil siasatan dari pihak SPRM. Tapi kalau dia dok buat tuduhan terhadap orang lain, kenapa tak boleh tunggu?

Sebagai contoh isu Dana 2.6 billion yang dibangkitkan sebelum ini. Sebelum SPRM selesai buat siasatan pun diorang dah berkokok tak tentu arah. Dah selesai siasatan pun diorang berbunyik jugak.

Itu menunjukkan betapa MUNAFIKnya puak - puak Pakatan Haprak ni mengamalkan Politik Retorik mereka untuk mengelirukan rakyat. Jenis orang MUNAFIK macam ni memang Tak Layak jadi pemimpin. Elok duduk kat rumah je jaga cucu!!!
Categories: ,

2 ulasan:

  1. kali ni babi besar tak boleh lepas

    http://www.malaysia-today.net/lim-guan-eng-kantoi-a-third-time/

    BalasPadam
  2. Mmg mentalam tahap gaban la dorang ni.. kna kt btg idung sendiri pandai lak ckp cmtu.. kiwak betul laa

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping