Khamis, April 21, 2016

Kesian!!! Makin hari makin terpinggir nampak gayanya Si Wan Azizah ni dari arus Politik semasa apabila rakan - rakan sekutunya dalam Pakatan Haprak tu mula menjauhkan diri darinya.

Perkara itu dapat kita lihat dengan jelas apabila pimpinan DAPigs seperti Kit Siang dan Guan Eng sendiri tidak tampil mempertahankan maruah Presiden PKR tu daripada diserang.

Bahkan, tuntutan Si Wan Azizah yang mahu menjadikan perjuangan kebebasan Si Ketua Penipu tu sebagai agenda utama dalam gerakan deklarasi juga dipandang sepi oleh puak DAPigs.

Maka ianya menimbulkan seribu tanda tanya dikalangan rakyat dipelbagai peringkat. Siapa Wan Azizah ni kepada DAPigs? Adakah mereka masih mengiktiraf dia sebagai 'Ketua' dalam Pakatan?

Adakah DAPigs masih lagi mengakui kedudukan Wan Azizah sebagai Presiden PKR? Jika ya, kenapa mereka dilihat seolah - olah mengabaikan Wan Azizah dan membiarkan dia keseorangan?

Dan bagaimana pulak dengan Si Ketua Penipu tu? Adakah DAPigs masih lagi yakin bahawa Si Ketua Penipu tu tidak bersalah dan mahu mengangkat dia sebagai Perdana Menteri dimasa akan datang?

Kalau kita lihat baru - baru ini, DAPigs sedikit pun tidak berbunyi apabila Tun Mahathir menyerang keperibadian Si Ketua Penipu tu dalam temubual yang dibuat bersama media antarabangsa.

Dalam kenyataan tersebut, Tun Mahathir menganggap Si Ketua Penipu tu sudah 'Terlalu Tua' untuk diangkat menjadi Perdana Menteri dan mendakwa dia sebagai pemimpin yang 'Tidak Bermoral'.

Ekoran kenyataan yang dikeluarkan itu membuatkan keluarga Wan Azizah tidak puas hati dan melabelkan tindakan Tun Mahathir itu sebagai sebuah perjuangan untuk membalas dendam.

Persoalannya, kenapa puak DAPigs tu hanya sekadar berdiam diri? Adakah mereka juga bersetuju dengan kenyataan yang telah dibuat oleh Tun Mahathir terhadap Si Ketua Penipu tu?

Perlu juga diingatkan! DAPigs juga adalah pihak yang pertama mendedahkan salah laku moral Si Ketua Penipu tu kepada umum sewaktu dia menjadi Timbalan Perdana Menteri sebelum ini.

Jadi, tak mustahil sekiranya DAPigs juga turut bersetuju dengan pandangan yang diberikan oleh Tun Mahathir dan menganggap Si Ketua Penipu tu sebagai seorang pemimpin yang "Tidak Bermoral".

Apa yang jelas, persoalan demi persoalan ini masih lagi GAGAL untuk dijelaskan kepada rakyat yang melihat perkembangan Politik semasa. Jika sesama mereka sendiri pun masih GAGAL untuk bersatu, bagaimana mungkin diorang dapat memimpin Negara kelak!!!
Categories: ,

3 ulasan:

  1. klu dap pkr dn pan perintah mlysia rasanya lebih teruk drpd apa yg sdh rosak hri ini.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Setuju..!!! Tapi ape yg mat de ckp tu pun betul...!!!

      Padam
  2. DAP pun tahu siapa sebenarnya Anwar nie, pasal tu diorang pun tak nak ulas byk....Mahathir ckp tu pun mmg betul!!!

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping