Sabtu, Mei 07, 2016

Heh! Teringat pulak dialog Ibu Mertuaku arahan Allahyarham Tan Sri P.Ramlee tu sebelum ini. "Huh! Menangis konon. Buat apa kau menangis disini?" Lebih kurang begitu la dialognya.

Persoalan yang sama juga boleh kita tujukan kepada Si Husam ni apabila dia menyambut berita mengenai pemecatannya dengan tangisan air mata. Soalnya, kenapa dia nak menangis?

Bukan ke sepatutnya dia sudah menduga perkara itu pasti akan berlaku? ATAU, adakah Si Husam ni masih tak sedar diri terhadap pengkhianatan yang telah dilakukan sejak akhir - akhir ini?

Secara umumnya, semua orang nampak kelakuan sumbang yang telah dilakukan oleh Si Husam tu yang acap kali membuat tuduhan dan dakwaan terhadap kepimpinan PAS secara terbuka.

Bahkan, pelbagai spekulasi liar juga turut dilemparkan oleh Si Husam Musa tu terhadap pentadbiran Rejim PAS Kelantan sama ada diatas pentas ceramah mahu pun forum yang dianjurkan.

Lebih teruk dari itu, semua dakwaan, tuduhan dan spekulasi yang dilakukan oleh Si Husam tu telah dilakukan diatas pentas muruh utama kepada PAS pada ketika ini, parti Kuali pimpinan Mat Sabu.

Jadi, sepatutnya Si Husam tu sudah dapat menduga konsekuinsi diatas Pengkhianatan yang telah dilakukan dan bersiap sedia untuk menghadapi segala kemungkinan, termasuk dipecat dari parti.

Maka, apa yang jelas, tindakan Si Husam tu menceritakan kononnya dia mengalirkan air mata sewaktu menerima berita mengenai pemecatannya dari PAS baru - baru ini hanya sekadar satu cubaan untuk meraih sokongan Simpati Murahan semata - mata!!!
Categories: ,

5 ulasan:

  1. Dia ni bodohnya tak pandai Politik..sepatutnya dia jaga periok nasi dengan kekal dalam Pas..kan ke parti2 serpihan dari Pas sebelum ini semuanya bungkus..bodohnya betui ni dia..

    BalasPadam
  2. tu la pasal

    BalasPadam
  3. alahai husam...masa jdi exco dulu pun bukannya bnyk sangat kejayaan yg dicapai bahkan bnyk yg gagal. Tak perlu tunjuk sedih la. Hisab diri sendiri.

    BalasPadam
  4. Dia ini BONGOK...

    BalasPadam
  5. Dia ini BONGOK...

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping