Jumaat, Mei 20, 2016

Hahaha!!! Tak sangka pulak pendedahan yang dibuat oleh Si Rafizi berkaitan dengan salah laku dikalangan 'pentadbir' Rejim Pakatan di Selangor boleh menyebabkan Si MB Selangor ni meroyan.

Baru sekarang Si Menteri Besar Selangor merangkap Timbalan Presiden PKR tu nak menyifatkan tindakan yang dilakukan oleh Si Rafizi tu sebagai satu tindakan yang 'Jijik', 'Jahat' dan sebagainya.

Walhal, perangai Haramjadah yang ditonjolkan oleh Si Rafizi tu memang sejak dari awal dia menjejakkan kaki dalam kancah Politik tanah air lagi. Dia memang suka buat tuduhan sembrono.

Tapi selama hari ini, Si Azmin tu takde pulak nak kecoh sebab dakwaan dan tuduhan yang dilemparkan oleh Si Rafizi tu tak kena pada batang hidung dia.

Sekarang, pandai pulak Si Menteri Besar Selangor ni menyifatkan dakwaan yang dibuat oleh Si Rafizi berhubung isu 'Rasuah Perempuan' yang didedahkan kepada umum itu adalah merupakan fitnah.
“Menuding jari kepada kerajaan negeri tanpa sebarang bukti sokongan dan kemudiannya menjaja tuduhan tersebut kepada semua pihak adalah satu tindakan bacul, tidak bertanggungjawab dan berniat jahat,” kata Azmin.
Buat pengetahuan Si Azmin, itulah yang dinamakan sebagai 'KHIFARAH'. Kalau sebelum ini, dia jugak yang sering membuat tuduhan secara membabi buta terhadap pentadbiran Khalid Ibrahim.

Dan pada ketika itu, bila puak PKR tu menyerang Khalid selaku Menteri Besar, Si Azmin ni bersorak dan bertepuk tangan. Sekarang tiba giliran dia pulak yang kena serang dengan benda yang sama.

Si Azmin tu sepatutnya menerima perkara itu sebagai satu Kitaran Hidup. Kalau dulu dia buat pada orang lain. Sekarang orang buat pada dia pulak. Cuma yang memalukan, orang yang buat fitnah terhadap diri dia tu adalah dari kalangan dia sendiri. Bukannya orang lain!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. Itu lah nama nya karma kehidupan......Ajmin nak bagi makan ais kerim dlm jamban lagi ke??....kihkihkihkih

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping