Sabtu, Mei 21, 2016

Heh! Tak masuk akal lansung alasan yang diberikan oleh 'Orang Kanan' Si Menteri Besar Selangor ni bila dia tampil mempertahankan Rejim Pakatan Negeri ni dari diserang 'Orang Dalam' parti sendiri.

Kata dia, pendedahan mengenai isu 'Rasuah Perempuan' yang didedahkan sebelum ini hanya sekadar bertujuan untuk mengalih perhatian dari isu surat yang dikeluarkan oleh Si Ketua Penipu tu.
"Dalam usaha untuk mengalihkan perhatian daripada isu-isu berkisar pendedahan surat itu, pemimpin itu menyebarkan khabar angin palsu mengenai tuduhan rasuah melibatkan wang dan perempuan dalam kerajaan negeri.
"Seorang pemimpin kanan yang menghina kerajaan negeri dengan cara ini benar-benar tidak boleh diterima," katanya.
Yang herannya, kenapa pulak 'Orang Dalam' parti PKR tu sendiri nak memburukkan pentadbiran Rejim pimpinan Si Menteri Besar Selangor tu untuk alih perhatian dari isu surat tersebut?

Walhal, isu mengenai surat dari Sungai Buloh Hq tu menyebut tentang penglibatan serta sokongan membabi buta yang diberikan oleh pemimpin PKR terhadap deklarasi Tun Mahathir.

Dan secara umumnya mengetahui, orang yang Paling Taksub dan Ghairah menyokong gerakan deklarasi yang diketuai oleh Tun Mahathir tu adalah Si Menteri Besar Selangor tu sendiri.

Maka sekiranya tujuan pendedahan berkaitan dengan isu 'Rasuah Perempuan' yang didakwa berlaku dalam Rejim pentadbiran Si Menteri Besar Selangor tu sudah pasti tidak masuk akal.

Persoalannya, adakah Si Rafizi tu berpakat dengan Si Menteri Besar Selangor tu yang dilihat paling terkesan dengan pendedahan surat dari Sungai Buloh Hq tu bagi membangkitkan sesuatu yang tidak benar?

Jika itu perancangan yang direncanakan oleh Si Rafizi tu, nampak sangat la dia bukan seorang yang layak untuk mengatur strategi memandangkan ianya tidak mampu untuk selesaikan masalah.

Sebaliknya, tindakan yang dilakukan oleh Si Rafizi tu hanya sekadar memburukkan lagi reputasi Si Menteri Besar Selangor tu secara terbuka. Sudah la Si Menteri Besar Selangor tu dituduh mengkhianati perjuangan parti dengan menyokong deklarasi, sekarang dia terjebak pulak dalam isu skandal 'Rasuah Perempuan'!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. Kimak raspussy...konon takut berdosa klu tak dedah kes rasuah wang n seks.Dia yg selama ini dh 'bunuh' bnyk org krn buat fitnah tak terpikir pulak dgn dosa.Mmg bangsat si munafik nie!!!!!
    Bangsat mcm raspussy nie nak bercakap ttg dosa pahala??!!!!Ptuihhhh

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping