Isnin, Mei 09, 2016

Heh! Rentetan dari pendedahan yang dibuat sebelum ini, nampak gayanya Si Fuziah tu semakin menggelupor nak menjawab persoalan yang dibangkitkan mengenai duit token peserta #Red2Green.

Dalam satu siri pendedahan yang dibuat, Si Fuziah tu cuba nak menyembunyikan kesalahannya dengan menghantar kiriman whatsapp kepada Mohd Faizal (Kembara Musafir) bagi menjelaskan keadaan.

Melalui perbualan yang turut dikongsikan oleh Mohd Faizal, Fuziah cuba membela dirinya dengan mendakwa duit peruntukan yang diberikan oleh Azmin sebanyak RM 10k itu adalah untuk menyewa Ambulan.
Namun, perkara itu dipertikaikan oleh Mohd Faizal yang mempersoalkan kenapa ianya sengaja disembunyikan oleh Fuziah sejak dari awal perbincangan yang telah diadakan sebelum ini.

Dalam pendedahan yang sama juga, Fuziah cuba mengalihkan kesalahannya kepada Dato' Fauzi Abdul Rahman (Ahli Parlimen Indera Mahkota) yang didakwa tidak menunaikan janji tersebut.
Hah! Kan nampak sangat yang Si Fuziah ni mula 'MELECET' jari dia nak menjawab persoalan yang dibangkitkan mengenai duit token untuk peserta tu sampai terpaksa "petik" nama orang lain.

Itu membuktikan bahawa Si Fuziah ni juga bukan seorang pemimpin yang boleh dipercayai. Apa yang dia janji belum tentu dia akan tunaikan. Bak kata Si Mohd Faizal ni, "Nasib baik xdak yg berJANJI nak bagi burit... klu x, mesti ada yg kata aku kalapaq burit"!!!
Categories: ,

2 ulasan:

  1. Hai...itulah paku dulang paku serpih mengata Pm Najib...songlap duit rakyat rupanya pembangkang yang lebih....what goes around comes around..wahai pembangkang...kali ni Allah sendiri yang chake mate kau orang semua kerana menfitnah dan mengadu domba terlampau lampau sangat hingga mengaibkan seorang pemimpin beragama Islam

    BalasPadam
  2. Pegangan prinsip pakatan haprak especially PKR, janji tak perlu ditepati.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping