Khamis, Oktober 27, 2016

Wah!!! Ini berita yang cukup sadis untuk kita dengar. Betul ke ada Ketua Wanita PKR yang didapati telah mengabaikan sedaranya sendiri sehingga menyebabkan sedara itu terpaksa merempat dan mengharapkan bantuan daripada orang lain?

Jika selama ini, puak PKR tu seringkali mendabik dada mendakwa diri mereka sebagai pejuang keadilan dan tugas utama mereka adalah untuk menjaga kebajikan rakyat. Tapi lain pulak bila kita dengar cerita mengenai Ketua Wanita PKR ni.

Dari apa yang disampaikan oleh penduduk setempat,, Ketua Wanita PKR ni telah mengabaikan suadaranya sendiri gara - gara berebutkan harta dan juga tanah sehingga menyebabkan saudaranya itu terpaksa merempat disebuah rumah sewa.

Katanya, Ketua Wanita PKR tu telah bertindak merampas tanah pusaka yang dimiliki oleh keluarganya dan enggan berkongsi dengan saudaranya sehingga menyebabkan saudaranya itu terpaksa hidup dalam keadaan daif dan serba kekurangan.

Menurut khabar orang ramai, saudara Ketua Wanita PKR itu terpaksa hidup menumpang dibelakang rumah orang dan mengharapkan bantuan dari jiran - jiran yang berada berhampiran. Ketua Wanita PKR tu sendiri tidak mempedulikan saudaranya.

Yang lebih malangnya ialah apabila Ketua Wanita PKR itu dikatakan lebih sibuk bermain Facebook dan mengadap lapotop dari nak mempedulikan nasib yang menimpa saudaranya sendiri akibat kerakusan dia merampas harta pusaka keluarganya.

Kalau diatas pentas ceramah atau dilaman media sosial, bukan main lantang lagi Ketua Wanita PKR mengutuk pihak Kerajaan Barisan Nasional dengan mendakwa kononnya Kerajaan Barisan Nasional ni bertindak zalim dan kejam terhadap rakyat. Tapi realitinya, Si Ketua Wanita tu yang bertindak kejam dan zalim terhadap saudaranya sendiri!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping