Selasa, Disember 27, 2016

Heh! Tak heran lansung kalau ada yang kata, "Dalam kepala Si Mahfuz Bean tu penuh dengan air. Maka sebab itu dia suka meroyan benda yang tak tentu arah". Kenyataan itu mudah untuk difahami apabila ia melibatkan Si Mahfuz Bean tu sendiri.

Apa tidaknya. Si Mahfuz Bean tu selama hari ini dikenali sebagai seorang pemimpin yang hanya setakat "LULUS SRP" je. Maka sebab apa ada yang hairan sangat apabila dia mendakwa dirinya semakin hari semakin 'Keliru' dengan tindakan PAS?

Yang sepatutnya keliru bukan dia. Tetapi sebaliknya kepimpinan PAS tu sendiri yang keliru melihat tindakan serta pendirian Si Mahfuz Bean terhadap parti sejak kebelakangan ini yang sering kali dilihat lebih mengutamakan orang luar dari partinya sendiri.

Namun, dalam masa yang sama, Ahli Parlimen Pokok Sena tu masih lagi dilihat 'Tebal Muka' dan jelas 'Tidak Mempunyai Kemaluan' untuk terus berada dalam saf kepimpinan PAS Pusat walaupun dia sering kali mengkhianati parti.

Apa yang jelas, tindakan serta tingkah laku yang ditonjolkan oleh Si Mahfuz Bean itu sendiri sudah cukup untuk mengelirukan, bukan sahaja dikalangan pimpinan PAS, bahkan ahli - ahli serta penyokong parti itu diperingkat akar umbi.

Tampil mempersoalkan mengenai Hala Tuju PAS sambil mempertikaikan sama ada parti itu mahu bergabung dengan Barisan Nasional atau pun tidak menunjukkan yang dia sendiri bercakap seperti seorang yang 'Tak Sedar Diri'.

Soalnya, adakah Si Mahfuz Bean tu merupakan seorang pemimpin yang tidak mempunyai pendirian? Adakah dia seorang pemimpin yang tidak memiliki prinsip perjuangan dan maruah diri yang lebih berintegriti sehingga sanggup menggadaikannya?

Bahkan, Si Mahfuz Bean ni juga sering kali mempamerkan imej seorang 'Pengkhianat' apabila sering kali muncul diatas pentas - pentas ceramah Politik parti lawan yang melabelkan PAS sebagai 'Pengkhianat' kepada Pakatan Haprak tu sendiri.

Hakikatnya, apa yang cuba dipamerkan oleh Si Mahfuz Bean tu yang mengelirukan orang lain. Bukannya keputusan PAS yang sebelum ini menyatakan bahawa mereka sedia untuk mewujudkan Kerajaan Campuran demi mengukuhkan perpaduan Islam. Bukannya hanya sekadar menjaga kepentingan Politik Peribadi mereka secara terang - terangan!!!
Categories: ,

3 ulasan:

  1. Masa jwb soalan SRP dulu ada keliru jgk gamaknya...

    BalasPadam
  2. Apa tindakan PAS kat Mahfuz ni.. Nak biarkan je hingga PAS terus dimusnahkan dari dalam? TGHH perlu buat sesuatu sebelum PAS hancur...

    BalasPadam
  3. Mungkin Mahfuz lihat dari mata kasar bahawa perjuangan Pas telah tersasar jauh menyimpang setelah kematian TGNA,, dia lihat Lebai Hadi sudah jauh terpesong dari matlamat perjuangan........!!

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping