Ahad, Disember 11, 2016

Wow!!! Ianya memang sesuatu yang "Sangat Mengujakan' bila ada dikalangan perwakilan PAN hari ini yang sanggup berikrar untuk mempertahankan DAPigs daripada diserang oleh musuh Politik mereka secara terang- terangan.

Walaupun perkara itu memang sudah lama menjadi 'Rahsia Umum', namun ikrar yang dilafazkan oleh perwakilan PAN hari ini bukan la sesuatu yang mengejutkan. Sebaliknya, ia membenarkan lagi dakwaan bahawa PAN ni 'Ternakan DAPigs.

Dalam ucapan yang disampaikan oleh salah seorang perwakilan PAN sewaktu Konvensyen parti itu diadakan hari ini, dia menyatakan kesediaan untuk mempertahankan DAPigs daripada menghadapi serangan 'Musuh Politik', terutama yang datang dari UMNO.
“Isu ini digunakan Umno untuk membunuh pakatan dan Amanah perlu berdepan dengan pengundi Melayu untuk meyakinkan mereka DAP bukan ancaman kepada negara, Melayu dan Islam.
“Kita kena berhujah atas fakta dan kebenaran untuk menangkis sentimen kebencian dan prasangka baru yang disebarkan Umno dan sekutu baharu mereka.
“Menghapuskan pemikiran politik kebencian ini ‘core business’ politik Amanah,” katanya ketika membahaskan ucapan presiden di Konvensyen Nasional Amanah hari ini.
Hakikatnya, kenyataan yang dibuat oleh pewakilan PAN itu hanya sekadar satu sindiran memandangkan PAS juga sering kali menyerang kepimpinan DAPigs secara terbuka sejak parti itu didakwa telah meninggalkan Pakatan sebelum ini.

Pokok pangkalnya, pengakuan yang dibuat oleh pemimpin PAN itu membuktikan bahawa parti itulebih mengutamakan soal kepentingan DAPigs jika hendak dibandingkan dengan kebajikan rakyat sebab mereka tau, tanpa sokongan dari DAPigs, sudah pasti perjuangan PAN akan terkubur dengan lebih awal!!!
Categories: , ,

1 ulasan:

  1. Tak heran pun. Memang terompah kayu Dap. Dah bnyak makan dedak Dap tu.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping