Ahad, Januari 22, 2017

Pemimpin Parti Amanah Negara (PAN), Datuk Husam Musa hari ini mengesahkan bahawa beliau hanya berminat untuk bertanding di kerusi Dewan Undangan Negeri (DUN) Salor dan tidak berminat untuk bertanding di kerusi Parlimen.

Sebelum ini, pada PRU - 13 yang lepas Husam telah bertanding di Parlimen Putrajaya dan tewas teruk kepada Setiausaha Agung UMNO Datuk Seri Utama Tengku Adnan Tengku Mansor.
"Saya Salor saja, nak jaga negeri sahaja, biarlah Tun (Mahathir) jaga negara ini,"
Lebih melucukan lagi, Husam Musa telah mengesahkan bahawa beliau hanya mahu jaga negeri Kelantan dan hal ehwal negara biarlah ianya dijaga oleh Dr. Mahathir Mohamad yang kini sudah mencecah usia 90 tahun.

Bagi sesetengah pihak, Si Husam ini sebenarnya sudah tidak layak lagi bertanding dan menjadi pemimpin politik memandangkan sifat yang telah ditonjolkan sejak akhir - akhir ini membuktikan yang dia tidak amanah.

Bahkan Si Husam ni juga dianggap telah gagal dan sudah pasti dalam Pilihan Raya Umum yang akan datang, dia juga akan tewas di Salor memandangkan orang PAS sudah pastinya tidak akan mengundi calon dari PAN.

Jadi, elok Si Husam tu jaga kemaluan diri dia sendiri je. Tak payah la dia sibuk - sibuk nak bertanding dalam PRU yang akan datang. Duduk rumah, jaga kambing pun lagi bagus. Kalau bertanding tapi sekadar nak jadi Pengkhianat, buat apa!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. Nampaknya Husam perasan dia dapat sokongan di Salor dlm pru akan datang. Tengoklah nanti...

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping