Selasa, Januari 17, 2017

Heh! Inilah salah satu contoh manusia yang memang tak sedar diri. Dah tua bangka pun masih lagi dia nak merengek macam budak sekolah tadika yang baru pandai bercakap? Memalukan sungguh!!!

Semalam, Si Khalid Samad melahirkan rasa kecewaannya terhadap Jabatan Peguam Negara kerana tidak mengambil serius terhadap mereka yang terlibat dalam cubaan menyerangnya di Parlimen pada November lalu.
"Insiden berlaku hampir dua bulan lalu di Parlimen dan ia berlaku kepada Ahli Parlimen. Beberapa anggota polis di Parlimen turut diganggu dan dikasari mereka yang terlibat," kata ahli parlimen dari Parti Amanah Negara (Amanah) pada Isnin.
"Mereka (polis) tahu siapa individu-individu ini. Individu-individu ini berdaftar dan meninggalkan nombor kad pengenalan mereka di pondok pengawal di Parlimen. Dan mereka mempunyai rakaman video dan CCTV berhubung insiden.
"Saya tidak tahu mengapa ia mengambil masa lama. Mereka sepatutnya mendakwa orang-orang ini," kata Khalid.
Tapi Si Khalid Samad tu tak rasa kecewa pulak terhadap tindakan yang dilakukan sebelum insiden tersebut berlaku? Walhal hakikatnya, rakyat yang berada diluar lebih kecewa dengan perbuatan Si Khalid Samad tu sendiri.

Kalau nak diluahkan kekecewaan orang luar terhadap Si Khalid Samad tu, memang tak terhitung banyaknya. Tapi yang itu tak nak pulak Si Khalid Samad tu ambik peduli dan cuba mengendahkannya.

Diantara kekecewaan yang diluahkan rakyat ialah mengenai sifat Si Khalid Samad tu yang lebih cenderung menyokong mereka yang bukan Islam menggunakan kalimah Allah sesuka hati tanpa rasa hormat kepada orang Islam.

Yang keduanya, rasa kecewa rakyat terhadap perbuatan Khalid Samad yang sanggup menabur fitnah terhadap Datuk Dr. Hasan Ali sehingga menyebabkan bekas Pesuruhjaya PAS Selangor itu dipecat dan digugurkan dari jawatannya.

Yang ketiganya sudah pasti Pengkhianatan yang telah dilakukan oleh Si Khalid Samad tu terhadap PAS sedangkan parti itu yang telah melonjakkan nama dia dalam kancah Politik di Malaysia ni.

Dan yang seterusnya ialah mengenai perangai buruk Si Khalid Samad tu dalam penggunaan bahasa biadap dan menggelarkan bapa kepada sebuah keluarga dengan gelaran SIAL tanpa merasa malu pada diri dia sendiri.

Pokok pangkalnya, yang menyebabkan Si Khalid Samad tu diserang adalah khifarah dari perangai Haramjadah yang telah dipamerkan oleh dirinya sendiri. Dia yang sengaja cari penyakit. Bila dah kena serang, pandai pulak dia nak merengek macam budak kecik!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. Buat perangai buruk...balasannya buruk la.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping