Sabtu, Januari 21, 2017

Huh! Siapa yang Sombong ni sebenarnya? Nampak gayanya puak PAN ni yang jenis manusia tak sedar diri apabila mereka mengeluarkan kenyataan sedemikian rupa untuk terus memburukkan PAS.

Tapi dek kerana sifat tak sedar diri itulah yang membuatkan bekas pemimpin Wanita PAS ini sanggup mengeluarkan dakwaan sedemikian hanya semata - mata kerana sudah tidak sehaluan dengan parti itu.

Menurut kata Ketua Wanita PAN ini, PAS tidak seharusnya 'Meninggi Diri' sekiranya parti itu mahu terus bersendirian dan enggan menjalinkan hubungan kerjasama dengan Pakatan dalam masa terdekat.
"PAS tak boleh sombong sangatlah. Kami tidak kata tidak mahu bekerjasama. PAS yang berulang kali mengatakan tidak mahu bekerjasama dengan DAP dan Amanah. (Sedangkan) kami minta mereka untuk bekerjasama. Mereka yang tidak mahu dan rakyat boleh lihat. 
"Satu undi untuk PAS (ibarat) masuk tong sampah sebab rugi disebabkan mereka seorang diri. Boleh buat apa?," ujarnya ketika dihubungi Antarapos, hari ini.
Respon itu diberikan selepas Naib Presiden PAS, Iskandar Abdul Samad mengibaratkan PAN seperti kaduk naik junjung kerana mahu menidakkan peranan PAS jika Pakatan menang di Selangor.

Invoke, pada semalam mengeluarkan hasil dapatan kajiannya dengan mendakwa PAS tidak mampu untuk menang satu kerusi parlimen dalam pilihan raya akan datang jika wujudnya pertandingan tiga penjuru.

Sementara itu PAS, menerusi Iskandar menempelak PAN sebagai 'kaduk naik junjung' dan berlebihan sehingga menafikan peranan PAS dalam Rejim Pakatan di Selangor. Apatah lagi PAN belum lagi teruji di pentas pilihan raya umum.

Kritikan itu disuarakan Pesuruhjaya PAS Selangor itu selepas Timbalan Presiden PAN berikrar mahu memastikan PAS tidak lagi menjadi sebagaian daripada Rejim Pakatan Selangor sebagaimana sekarang.

Pokok pangkalnya, yang Sombong tu bukan PAS. Sebaliknya pemimpin dikalangan puak Pakatan Haprak tu sendiri. Diorang yang terasa diri diorang jauh lebih baik dan maksum daripada orang lain sehingga sanggup memaki hamun sedemikian rupa!!!
Categories: , ,

6 ulasan:

  1. Pan bodoh sombong sebenarnya. Perasan kuat...cakap besar. Tak sedar diri ketuanya ramai yg tak suka sejak dulu krn pernah trlibat kes khalwat dgn bini org.

    BalasPadam
  2. PAN (PARTI AHLI NYANYOK)SEKEJAP ITU SEKEJAP INI MACAM TAK ADA PENDIRIAN MACAM KETUANYA MAT SABUN,MANA ADA CLASS PUTAR ALAM PANDAILAH.

    BalasPadam
  3. PAN, ada wakil rakyatnya hidup berzina setelah berbaiah!!! Itulah sebabnya Malaysia kini banyak malapetaka, banjir dsb... kesian..bertaubatlah, kembalilah kepada Islam

    BalasPadam
  4. PAN, ada wakil rakyatnya hidup berzina setelah berbaiah!!! Itulah sebabnya Malaysia kini banyak malapetaka, banjir dsb... kesian..bertaubatlah, kembalilah kepada Islam

    BalasPadam
  5. Orang melayu kena jelas dan yakin bahawa kita selamat kerana Islam ..
    musuh Islam sentiasa mencari peluang untuk menyerang Islam, sekali gus melemahkan Melayu. Melayu pecah 5 (umno/PAS/PAN/PKR/Bersatu). Perlukah diberitahu lagi siapa DAP?? tidakkah kita tahu siapa barua dan pencacai mereka?? Mereka yang kafir dan bersekongkol menjadi barua dan pencacai mesti ditolak demi Islam dan Melayu...alangkah indahnya masa depan apabila Umno dan PAS boleh bekerjasama dan bertolak ansur dalam menghadapi serang kafir dan kuncu2nya?? Bodoh sangatkah kita hingga tidak mampu membuat pilihan antara Haji Hadi dan Mat sabu?? Kali ini kita benamkan mereka atau kita akan terus hanyut dalam presepsi politik kepartian yg tidak berkesudahan !

    BalasPadam
  6. Eloknya PAN bergabung dengan PPBM lawan PKR dan DAP. Baru tahu siapa layak jadi PM. Ada yang ketaq lutut kah!

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping