Khamis, Januari 19, 2017

Heh! Nampak gayanya memang benar apa yang telah kita dedahkan pagi tadi. Memang betul la parti Ternakan DAPigs tu diwujudkan hanya semata - mata untuk menjahanamkan PAS. Bukannya nak menjaga kebajikan rakyat.

Jika awal pagi tadi kita dah dedahkan bahawa pemimpin dikalangan puak PAN tu kini sedang diserang penyakit Sindrom 'Semua Salah PAS' sehingga menyebabkan parti itu meroyan tak tentu arah macam orang hilang akal.


Habis semua benda diorang salahkan PAS belaka. Walhal apa yang sepatutnya mereka buat tidak pulak diberikan keutamaan. Sebaliknya, puak PAN tu lebih memberikan tumpuan kepada cara bagaimana nak menjahanamkan PAS.

Kali ini dalam satu kenyataan yang dibuat, PAN secara terbuka berikrar mahu memastikan PAS bakal berkubur di sehingga membuatkan parti itu tidak akan mendapat tempat dalam Rejim Pakatan Selangor selepas PRU yang akan datang.

Timbalan Presiden PAN, Si Salahuddin Ayub tu berkata, parti itu akan mempastikan agar PAS tidak lagi menjadi sebahagian daripada Rejim Pakatan Negeri Selangor seperti yang ada pada ketika ini.
“Selagi mana PAS tidak masuk dalam PH, kita tidak akan ambil kira mereka,” katanya dipetik sebuah portal.
Sebagai rekod, PAS pada ketika ini masih mempunyai 13 kerusi daripada 56 kerusi DUN di Selangor, manakala 3 orang daripada ADUN parti itu telah dikekalkan sebagai Exco negeri bagi mewakili PAS walaupun ditendang keluar dari Pakatan.

Dalam pada masa yang sama, Si Salahuddin tu berkata, PAS kini hanya mampu bertahan di Selangor bukan demi akidah tetapi hanya kerana parti itu mahu mengekalkan kuasa mereka sahaja.
“Mereka tersangkut di situ kerana kuasa, bukan demi akidah sangat. Yang lain mereka maki hamun, tetapi di Selangor tidak, ia kerana mereka ada kuasa,” katanya.
Salahuddin juga turut berkata apabila PAS tidak lagi bersama bersama dengan Pakatan, PAN sebagai parti yang kononnya turut membawa ciri “Islamik” bertanggungjawab memenuhi kekosongan ditinggalkan PAS.

Secara kesimpulannya, memang betul la PAN ni hanya diwujud untuk menyingkirkan PAS dan menguburkan parti itu dalam PRU yang akan datang. Semuanya disebabkan pemimpin parti itu masih lagi diselubungi dengan sifat kebencian serta dendam kesumat!!!
Categories: , ,

2 ulasan:

  1. Masih bermimpi lagi rupanyer...PRU14 taula nasib korang dan juga PKR...apa2 pun tolong teruskan dgn sifat keji korang tuh biar rakyat nampak dgn sejelasnya..

    BalasPadam
  2. Apa punya bangang si Din ni. Kerusi sndiri pun tak ada. Nak sembang plk dah. Yang Pan punya di Selangor skrg pun bukan kerusi sndiri...pelari kerusi Pas.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping