Khamis, Januari 19, 2017

Heh! Nampak gayanya satu penyakit baru kini mula menyelubungi kepimpinan parti Ternakan DAPigs ni. Habis semua benda salah PAS belaka. Kalau dulu, semuanya salah UMNO atau Barisan Nasional.

Dalam keadaan puak Pakatan Haprak tu sendiri pun sedang porak peranda akibat pembahagian kerusi Pilihan Raya yang masih belum selesai, nampak gayanya pemimpin PAN ni lebih selesa menyerang PAS.

Mungkin bagi mereka, cara dan kaedah itu mampu untuk memenangi hati serta meraih sokongan dari kalangan rakyat gamaknya. Mungkin diorang ingat, dengan memburukkan PAS tu diorang boleh perintah Putrajaya.

Buat sekian kalinya, Pengarah Komunikasi PAN ni tampil mempertikaikan pendirian PAS yang masih enggan menjalinkan hubungan kerjasama Politik dengan puak Pakatan Haprak tu bagi menghadapi PRU kelak.

Bahkan Si Khalid Samad tu juga turut membuat dakwaan kononnya PAS merupakan punca utama kenapa gabungan Pakatan pembangkang itu GAGAL kerana parti itu sahaja yang masih berada diluar kelompok pembangkang.
“Sedangkan semua dah bersama, hanya Pas sahaja yang berada di luar lingkaran. Kalau pembangkang tidak boleh bersatu, ia adalah salah Pas dan bukannya salah parti pembangkang lain,” katanya kelmarin.
“Sekarang ini saya nampak Pas faham apa yang cuba disampaikan Mahathir, bagaimanapun mereka cuba salahkan orang lain. Mereka kata pembangkang tidak boleh bersatu kerana ada Mahathir. Mereka kata mereka tidak boleh bersatu kerana ada kami (PAN) dan DAP. Kalau PAN tidak ada baru mereka boleh bersatu,” katanya lagi.
Yang herannya, kenapa puak PAN ni lebih ghairah mempertikaikan pendirian PAS sedangkan mereka sepatutnya memberi tumpuan kepada gerak kerja untuk menawan hati rakyat melalui Polisi perjuangan parti mereka?

Adakah dasar perjuangan dan kewujudan penubuhan PAN dibuat hanya semata - mata untuk menjahanamkan PAS dan menjadikan parti itu sebagai 'Musuh Utama' kepada masyarakat?

Apa yang jelas, tindakan pemimpin PAN seperti Si Khalid Samad ni yang masih lagi "Mengigau Mimpi Semalam" dan membuktikan bahawa parti itu hanya sarat dengan sifat dendam kesumat.

Dalam erti kata lainnya, pemimpin PAN macam Si Khalid Samad ni masih lagi menyimpan perasaan benci kepada PAS hanya semata - mata kerana tidak dipilih menjadi pemimpin parti itu dan cuba menyebarkan sifat kebencian itu kepada orang ramai!!!
Categories: ,

3 ulasan:

  1. Ye la mereka blajar dr tok2 guru depa jugak dlu2nya.. 3o tahun.. SEMUA SALAH UMNO!

    skrg pay back lah.. hngpa gomoi la sama2 biar Melayu pecah berselerak.. cina kapiaq syokk melampau!

    BalasPadam
  2. yg salah tetap salah walau cuba diberi imej betul.

    pas tetap bersalah dlm byk perkara terutama dlm hubungan dgn PR dulu.

    pas takkan betul dgn sebb puji2an dan takbir yg bergema
    pas takkan betul dgn sebab ramainya berhimpun dgr ceramah

    sindrom pas semua salah adalah betul

    sindrom umno semua salah masih berjalan

    kerana itu dua pesalah pas dn umno sudah sekandang

    mcm tau2 pulak depa tu

    BalasPadam
  3. Khalid meroyanlah sepuasnya. Pru akn datang sudah nampak gelapnya.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping