Isnin, Februari 13, 2017

Heh! Inilah sikap PATHETIC yang sering kali menjadi amalan dikalangan puak Pakatan Haprak ni. Kalau orang lain buat, tak cukup tanah diorang buat tuduhan yang bukan - bukan. Tapi kalau mereka sendiri?

Inilah diantara sifat jijik yang sudah menjadi kebiasaan bagi mereka. Kalau sebelum ini, ada anak Raja Arab Saudi berikan sumbangan kepada Perdana Menteri, bukan main sibuk lagi diorang menyalak.

Malah mereka menuduh kononnya duit sumbangan itu adalah hasil daripada duit rakyat yang diambil dari tabung 1MDB. Tapi, apabila bukti didedahkan dan pihak yang beri sumbangan tu buat pengakuan, semuanya terdiam.

Sebaliknya, diorang jaja pulak cerita kononnya ianya adalah salah dari segi undang - undang untuk menerima sebarang sumbangan ataupun dana kewangan dari orang luar. Tak orang gila nak bagi duit, kata mereka.

Malah, diorang juga turut membuat tuduhan dan mendakwa kononnya Kerajaan Barisan Nasional ni nak menjual Negara kepada orang luar dengan menerima dana kewangan tersebut.

Tapi, apabila Kerajaan membawa usul agar sumber dana Politik dibentangkan di Parlimen, sibuk pulak diorang menolak cadangan usul tersebut dan mendakwa ianya tidak Demokratik.

Sebab apa? Sebab pada hakikatnya, diorang sendiri pun dapat banyak duit dari orang luar untuk membiayai perbelanjaan parti mereka sendiri. Merata dunia diorang kutip duit untuk tujuan mengambil alih Kerajaan.

Dan hari ini, seorang Taikun Cina membuat pengakuan secara terbuka bahawa dia ada memberikan bantuan kewangan atau menderma kepada DAPigs untuk memastikan parti itu dapat merampas Putrajaya.
“I believe my RM 50 million donation will encourage more people to support DAP and the opposition to kick out the corrupted BN Government in the next general election. 
(Saya percaya derma RM 50 juta saya akan menggalakkan lebih ramai orang untuk menyokong DAP dan pembangkang untuk menendang keluar Kerajaan BN yang rosak pada pilihan raya umum akan datang)” kata Koon dalam satu kenyataan.
Nah! Bukan ke itu bukti yang cukup kukuh mengatakan bahawa puak DAPigs ni juga ada menerima duit dari orang luar untuk membiayai perbelanjaan parti mereka sendiri? Adakah tindakan itu salah disisi undang - undang?

Apa yang jelas, pendedahan yang dibuat itu bukan sahaja membuktikan bahawa puak Pakatan Haprak yang terdiri dari kalangan DAPigs, PKR dan PAN ni semuanya jenis manusia yang MUNAFIK. Tapi turut membuktikan bahawa mereka ni tidak la MAKSUM dan SUCI seperti yang dibangga - banggakan!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping