Isnin, Februari 27, 2017

Kesian! Sejak kebelakangan ini, nama Si Mahfuz Bean ni hangat menjadi perhatian serta perbualan dikalangan rakyat. Hari - hari, ada saja berita mengenai dia tersebar dalam laman media sosial.

Memang semenjak dua menjak ni, nama Si Mahfuz Bean tu cukup 'Famous' dan menarik perhatian. Tapi MALANGnya, Si Mahfuz Bean jadi popular bukan sebab dia banyak membantu rakyat.

Sebaliknya dia menjadi bahan berita hanya kerana sifat Pengkhianatan yang ditonjolkan selama hari ini semakin menyerlah. Banyak kenyataan yang dibuat bertentangan dengan PAS.

Yang terbaru, Si Mahfuz Bean tu tampil dengan menyatakan bahawa ianya tidak dianggap sebagai satu 'Dosa Besar' sekiranya PAS menjalinkan kerjasama Politik dengan DAPigs dan PAN.

Bahkan Si Mahfuz Bean tu anggap ianya tidak menjadi satu kesalahan juga sekiranya PAS menarik balik keputusan yang telah dibuat berhubung isu kerjasama diantara parti itu dengan Pakatan.
"Tak berdosa pun kalau nak sokong atau bersama gabungan pakatan pembangkang demi untuk masa depan negara dan rakyat.
"Walaupun orang anggap Pas buat u-turn, tetapi saya percaya rakyat akan melihat inilah pengorbanan yang perlu dilakukan oleh Pas.
“Saya rayu kepada Pas dan ahli-ahli Pas, ayuh mari bersama pembangkang, tak ada masalah," katanya pada ceramah perdana Pakatan Harapan dan Parti Bersatu di Pekan Bukit Pinang, di sini kelmarin.
Namun hakikatnya, kenyataan yang dibuat oleh Si Mahfuz Bean tu hanya dianggap sebagai satu bentuk justifikasi terhadap Pengkhianatan yang telah dilakukan terhadap PAS selama hari ini.

Walaupun dia kata dia berdiri kerana rakyat dan mewakili suara ahli parti diperingkat akar umbi, Si Mahfuz Bean tu jelas hanya sekadar nak menjaga kepentingan Politik Peribadi dia sendiri je.

Dek kerana itu, ahli PAS dikawasan Parlimen dia sendiri membuat desakan secara terbuka supaya dia mengambil tindakan yang sewajarnya dan meninggalkan parti itu secara terhormat.


Tapi, orang macam Si Mahfuz Bean ni mana ada maruah yang nak dipertahankan. Maka sebab itu dia tak tau, bukan sahaja jadi Pengkhianat itu boleh dianggap bersalah, malah menjadi seorang pemimpin yang MUNAFIK itu juga merupakan satu DOSA BESAR!!!
Categories: ,

4 ulasan:

  1. Dia tak layak dah lepas ni untuk bertanding atas tiket pas suruh dia masuk dap lah,memang dia kaki temberang dari dahulu lagi salah seorang parasite lagi yang masih dalam pas.KELUARLAH MAHFUZ OOI JANGAN SAMPAI JADI SAMPAH MACAM MAHATHIR.

    BalasPadam
  2. Tuan Ibrahim Tuan Man pun sekapal jugak dgn mahfuz ni... HARUM MANIS..

    BalasPadam
  3. cari makan la weii...

    BalasPadam
  4. Biarlah dia meroyan sndiri. Tak ada siapa pun nk jdi pak turut dia.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping