Sabtu, Februari 11, 2017

Heh! Ghairah betul Si Katak ni rupanya ya. Tak sangka pulak yang keghairahan dia ni mampu mengatasi kegersangan Si Nurul Izzah tu. Punya la dia ghairah, sampai tahap sanggup dia malukan diri dia sendiri.

Dek kerana taksub dan ghairah sangat nak mengampu Tun Mahathir, Si Katak ni dah mula buat kecoh apabila menganggap bekas Perdana Menteri sebagai Ketua De Facto dikalangan pemimpin Pakatan.

Namun kenyataan yang dibuat oleh Si Katak itu telah membuatkan pemimpin parti DAPigs itu mula terasa seperti dihina sehingga menyebabkan mereka 'Panas Telinga' apabila mendengarnya.

Jika sebelum ini, Si Katak tu mendakwa terdapat 'Perjanjian Senyap' dikalangan kepimpinan Pakatan yang mengangkat Tun Mahathir sebagai 'Pengganti' kepada Si Ketua Penipu tu.

Dari satu sudut, kenyataan yang dibuat oleh Si Katak itu sekaligus meminggirkan peranan pemimpin atasan DAPigs yang selama ini dianggap sebagai 'Abang Besar' dalam Pakatan Haprak tu.

Maka atas sebab itu, salah seorang pemimpin DAPigs tampil menafikan dakwaan yang telah dibuat oleh Si Katak itu secara terbuka kerana ianya tidak mendapat persetujuan dari pemimpin atasan parti.
“Saya berasa pelik mengapa Zaid membuat kenyataan itu sebagai seorang ahli DAP tanpa merujuk kepada kepimpinan parti. Beliau sepatut faham bahawa Jawatankuasa Pusat Eksekutif yang membuat keputusan bagi pihak DAP dan tiada keputusan berupa demikian sudah dibuat,” kata Gobind yang juga Ahli Parlimen Puchong.
Dalam erti kata lainnya, penafian yang dibuat oleh pemimpin DAPigs itu secara tidak lansung membuktikan bahawa Si Katak tu dah MENIPU melalui kenyataan yang dibuat sebelum ini.

Sementara itu, PKR pula berpendapat, Presiden parti mereka, Wan Azizah masih lagi dianggap sebagai 'Ketua' didalam gabungan Pakatan pembangkang yang dianggotai oleh DAPigs, PKR dan PAN tu.

Tapi, hakikatnya semua orang pun tahu bahawa kenyataan yang dibuat oleh PKR itu hanya layak dianggap sebagai 'Lawak Antarabangsa' je. Sebab secara umumnya, Presiden kesayangan mereka tu hanya sekadar 'Tunggul Kayu' je dalam Pakatan. Dia bukannya ada sebarang kuasa pun!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping