Jumaat, Februari 03, 2017

Amboi!!! Gersang sangat ke Si Nurul Izzah ni sampai tahap dia nak menonjolkan ke-Ghairah-an dia kepada orang ramai secara terbuka. Kalau ye pun, sorok la sikit kemaluan diri tu. Jangan ditunjuk pada orang.

Bukan main lantang lagi Si Nurul Izzah ni nak suruh orang letak jawatan ye. Mentang - mentang la yang dikaitkan dengan siasatan SPRM tu dari kalangan pemimpin UMNO. Bukan main laju dia suruh orang letak jawatan.

Dalam kenyataan yang dikeluarkan hari ini, Si Nurul Izzah tu sibuk membuat desakan supaya Menteri Kemajuan Luar Bandar dan Wilayah letak jawatan ekoran tindakan MARA menggantungkan Tan Sri Annuar Musa.
“Ismail Sabri perlu bertanggungjawab terhadap isu ini selain perlu menyarankan rancangan penstrukturan dan pendidikan pada sidang Dewan Rakyat Mac depan.
“Beliau  juga perlu menjawab segala pertanyaan ke atas skandal ini selaras Perkara 43 (3) Perlembagaan Persekutuan,” katanya.
Hakikatnya, Tan Sri Annuar Musa tu baru disiasat oleh pihak SPRM. Belum tentu ada kes lagi yang kaitkan diri dia dengan kes tersebut. Digantung pun sebab nak memberi laluan kepada siasatan.

Moh kata SPRM buat pengakuan dan menyatakan bahawa Tan Sri Annuar Musa tak terlibat dalam sebarang kes rasuah berkaitan dengan MARA tu macam mana? Apa yang Si Nurul Izzah ni nak buat?

Bila bercerita pasal kes rasuah ni, teringat pulak pasal kes 'Rasuah Betina' yang didakwa oleh Si Rafizi terhadap Rejim Pakatan Selangor pimpinan Si Azmin tu. Masa tu tak nak pulak Si Nurul Izzah tu suruh Si Azmin tu letak jawatan.

Dan apabila SPRM umum kata tiada sebarang kes Rasuah Betina yang melibatkan Rejim Pakatan Selangor tu, tak nak pulak Si Nurul Izzah tu desak Si Rafizi mintak maaf secara terbuka kerana menabur fitnah terhadap Azmin.

Yang membuatkan kita lebih berasa hairan, kenapa Si Nurul Izzah tu tak nak pulak desak suruh Si Ketua Menteri Pulau Pinang meletakkan jawatan dia sedangkan kes rasuah dia dah mula masuk ke mahkamah?

Sedangkan kes yang membabitkan Si Guan Eng tu bukan lagi dalam siasatan. Tetapi dah ada pendakwaan dan akan melalui perbicaraan dimahkamah. Sepatutnya, dah lama Si Guan Eng tu lepaskan jawatan.

ATAU mungkin, Si Nurul Izzah ni tak Ghairah kot melihatkan muka toya Si Guan Eng tu. Mungkin sebab itulah dia pun tak berapa bernafsu nak suruh Si Guan Eng tu letak jawatan seperti mana desakan yang dibuat ke atas Datuk Seri Ismail Sabri!!!
Categories: ,

1 ulasan:

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping