Jumaat, Mac 10, 2017

Hahaha!!! Nampak sangat yang Si Ahli Parlimen Batu ni lebih mengutamakan jawatannya daripada nak menjaga kebajikan rakyat sehingga sanggup membuka kemaluan sendiri secara terbuka.

Jika sebelum ini, status jawatan Si Tian Chuak itu menjadi persoalan apabila mahkamah menjatuhkan hukuman denda sebanyak RM 3000 terhadap dirinya kerana menghina pihak Polis.

Namun, tampil membuat kenyataan semalam, Si Tian Chuak tu mendakwa bahawa dia akan membuat rayuan bagi memastikan jawatannya sebagai Ahli Parlimen kekal sehingga PRU ke-14.
"Setakat ini saya akan teruskan khidmat sebagai ahli Parlimen walaupun denda ini telah melebihi RM2000, bermaksud saya hilang kelayakan untung bertanding pada pilihan raya yang akan datang," ujar Tian kepada pemberita.
Dalam erti kata mudahnya, Si Tian Chuak tu dilihat seolah - olah belum bersedia untuk melepaskan jawatannya sebagai Ahli Parlimen dan masih mahu kekal bertanding dimasa akan datang.

Tapi persoalannya, selama dia menjadi Ahli Parlimen, apa sumbangan yang telah diberikan oleh Si Tian Chuak tu kepada rakyat? Apa yang telah diperjuangkan untuk rakyat sebenarnya?

Sedangkan selama hari ini, dasar perjuangan Si Tian Chuak tu hanya sekadar untuk mempertahankan kepentingan buah kerandut Si Ketua Penipu tu je. Bukannya dia berjuang untuk rakyat.

Jadi, untuk apa lagi Si Tian Chuak tu sibuk nak buat rayuan, walhal hakikatnya sudah terpampang didepan mata. Si Tian Chuak tu hanya tau MENGHINA orang lain secara terbuka. Maka, kalau dia tak jadi wakil rakyat pun takpe. Ada pun bukannya bagi faedah kepada rakyat!!!
Categories: ,

2 ulasan:

  1. Tian chua patut berkhidmat sebagai wakil rakyat dengan mencontohi latif bandi di mersing.

    BalasPadam
  2. Patut mulut TC ni kena pasang alat anti gigit mcm yg selalu dipasang pada kepala anjing.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping