Jumaat, Mac 10, 2017

Ahli Parlimen Bukit Bendera yang juga merupakan anak kacukan DAPigs tu sebelum ini tampil menyifatkan bahawa dakwaan dirinya sedang menari dengan seorang wanita itu sebagai mengarut.

Anak Kacukan DAPigs itu menjawab pendedahan video berdurasi selama 15 saat memaparkan seorang lelaki berkaca mata menari intim dengan seorang wanita tersebar di media sosial.
“Bukan saya dan ia mengarut, setiap hari pasti ada cerita tentang saya. Tidak pernah berhenti,”” katanya seperti dilaporkan mStar Online semalam.
Namun hari ini, video kedua yang berdurasi selama 12 saat menunjukkan wajah Zairil dan wanita yang pernah digosipkan dengan Zairil iaitu Dyana Sofya, calon wanita DAPigs Teluk Intan.

Walaupun Anak Kacukan DAPigs itu telah membuat penafian, namun masih ramai dikalangan pengguna laman media sosial percaya bahawa lelaki dan wanita didalam video itu adalah mereka berdua.

Ini sekaligus mengesahkan hubungan mereka selama ini memang benar - benar wujud sehingga perlu menghantar Dyana ke luar negara untuk belajar yang dikatakan mengandung anak.

Dalam masa yang sama, sumber rapat dengan isteri kepada Anak Kacukan DAPigs itu mengesahkan bahawa lelaki dalam video yang sedang berpelukan mesra dan menari adalah suaminya.

Malah kata isterinya, kisah skandal pemimpin DAPigs itu serta beberapa wanita selain dari Dyana termasuk seorang wartawan pada suatu ketika dulu hangat diperkatakan memang sudah sinonim dengannya.
“Saya dah malas fikir hal ini sebagai isteri Zairil siapa tak kecewa. Semua wanita di luar sana pasti kecewa. Apa lagi saya boleh lakukan”. kata  isteri Zairil.
Gambar intim tersebar suatu ketika dulu juga cuba dinafikan oleh Dyana dan Si Anak Kacukan DAPigs itu. Setakat ini tiada laporan polis dibuat kepada pihak berkiuasa mengenai penyebaran video berkenaan.

Dalam erti kata mudahnya, penafian yang dibuat oleh Anak Kacukan DAPigs dan teman wanitanya itu sebelum ini hanya seperti meludah ke tanah. Kalau setakat buat penafian macam tu, suruh budak sekolah tadika pun pandai!!! Tak payah jadi Ahli Parlimen!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping