Sabtu, Jun 17, 2017

CTS - Tidak sampai setengah jam Malaysiakini menyiarkan beritanya, mereka telah tukar tajuk beritanya. Dari nama 'Rosmah' kepada 'isteri MO1'. Takut ler tu. Kalau sudah yakin sangat, kenapa perlu takut? 

Nampak sangat pembangkang hanya berani bermain dengan persepsi. Mereka tahu Perdana Menteri dan Isteri tidak dinamakan langsung sebagai defendan di dalam Saman Sivil Mahkamah Kehakiman (DOJ) Amerika Syarikat yang terbaru.
Buat Presiden Parti Cap Bunga Raya pula, bila hendak pulangkan isteri orang? Bukan saya tanya. EXCO Armada beliau yang tanya. Sebelum kita bincangkan apa yang ada dalam saman di Mahkamah Kehakiman Amerika, elok Tuan Presiden ulas dan jawab dulu apa yg dibicarakan di Mahkamah Kuala Lumpur.

Categories:

4 ulasan:

  1. Kalau dikata bodoh, marah..

    Kes mahkamah mana boleh ulas

    BalasPadam
  2. Apa lah si Din Pagoh nie.... dah berjangkit penyakit dari Pengerusi Parti Cap Bunga Ayam.. nampak dari jauh Parti Cap Bunga lawa.. tapi bila dekat ada bau yang kurang enak.... dari Pengerusi sampailah ke ahlinya...

    BalasPadam
  3. kalau kena batang hidung tau pun undang2 anon 7:05...korang tu yg bongok lgi bodoh....

    BalasPadam
  4. ��Kahkahkah

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping