Isnin, Jun 19, 2017

Kalau sebelum ini, diorang yang paling beria - ia nak menjadikan Si Ketua Penipu tu sebagai calon Perdana Menteri tunggal Pakatan Haprak. Tapi ternyata, diorang kecewa dikencing PKR.

Tapi niat DAPigs tu menyokong Si Ketua Penipu tu pun bukan sebab apa. Tapi sebaliknya kerana DAPigs tu ada pegang rahsia besar Si Ketua Penipu tu untuk menjadikan dia sebagai Boneka.

Nak pulak bila Si Lim Guan Eng dan bapanya, Lim Kit Siang tu sendiri yang pernah membuat dakwaan terhadap Si Ketua Penipu tu dikatakan ada skandal Seks Songsang pada tahun 1997.

Jadi, tak hairan la kenapa DAPigs beria - ia nak Si Ketua Penipu tu menjadi calon tunggal bagi menjawat jawatan Perdana Menteri mewakili Pakatan Haprak tu. Nanti senang diorang nak ugut.

Namun malangnya, kenyataan yang dibuat oleh Si Ketua Penipu tu semalam membuatkan DAPigs kecewa dan terkejut kerana peluang untuk menjadikan dia sebagai Boneka tidak kesampaian.

Si Guan Eng tu dalam kenyataan yang dikeluarkan semalam berkata, partinya masih "kabur" dengan pendirian Si Ketua Penipu tu yang tidak mahu menjadi Perdana Menteri semalam.
“Ini (pengumuman) adalah kali pertama saya dengar. Saya tidak tahu mengenainya. Pendirian kami tetap sama. Kami menyokong Anwar sebagai calon Perdana Menteri.
“Saya rasa adalah wajar untuk PKR, Kak Wan (Presiden PKR dan isteri Anwar, Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail) untuk mengulas keputusan ini,” kata beliau dipetik The Malaysian Insight.
Sama ada Si Guan Eng ni berpura - pura atau memang betul dia tidak mengetahui mengenai perkara tersebut, kita pun tak pasti. Tapi apa yang jelas, Si Tokong DAPigs tu sudah pasti kecewa.

Walaubagaimana pun, seperti yang kita nyatakan semalam, kenyataan yang dibuat oleh Si Ketua Penipu tu sebelum ini tidak lebih dari sekadar lakonan Politik Murahan dia semata - mata.

Apa yang jelas, Si Ketua Penipu tu cuba nak 'Test Market' dan menguji sejauh mana orang nak dia menjawat jawatan tersebut. Malah taktik dia juga hanya sekadar untuk meraih sokongan simpati murahan dari kalangan penyokong dia je. Bukannya dia ikhlas sangat pun!!!
Categories: , ,

1 ulasan:

  1. Tak ada calon yg layak utk pm di kalangan ph. Kelentong dan cakap bohong ada.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping