Rabu, September 10, 2014

Inilah bahananya bila suka sangat jadi Pencacai tak tentu arah. Akhirnya diri sendiri jugak yang terperangkap dalam permainan orang lain. Nampak sangat yang diorang ni bingai.

Dek kerana terlalu teruja nak kekalkan jawatan dan mementingkan diri sendiri membuatkan dua orang ADUN PAS ni menjadi mangsa keadaan.

Sekarang PKR sendiri dah buat 'Pusingan U' dan bersedia menerima calon lain selain dari Wan Azizah mengikut ketetapan yang akan ditentukan oleh Sultan.

Malah DAPigs sendiri pun mengakui bahawa diorang hanya mengikut perencanaan yang dibuat oleh Si Ketua Penipu tu dan terpaksa memohon maaf.

Secara tak lansung, tindakan yang dilakukan oleh PKR dan DAPigs tu membuktikan PAS berada dilandasan yang benar untuk menentang pencalonan yang dibuat.

Jadi, macam mana pulak dengan masa depan dua orang ADUN PAS yang sebelum ini dilihat membelakangkan keputusan yang telah dibuat oleh parti tersebut?

Adakah mereka tetap akan dihadapkan ke lembaga disiplin kerana melanggar arahan dan mengkhianati arahan yang telah dikeluarkan oleh PAS sebelum ini?

Atau, adakah diorang tetap akan dikenakan tindakan biarpun selepas diorang puas mengutuk dan menghina pendirian yang telah dibuat oleh pemimpin atasan?

Kalau ikut kata anak Si Nik Aziz tu sebelum ini, dua orang ADUN PAS tu dah dianggap sebagai Pengkhianat kepada parti kerana sanggup bersekongkol dengan orang luar.

Natijahnya, dua ekor Beruk ni hanya sekadar menjadi mangsa kepada kerakusan dan permainan yang direncanakan oleh Si Ketua Penipu tu je. Nasib baik la diorang kena main secara depan - depan. Kalau kena "Main" dari "Belakang", naya wooo!!!
Categories: ,

17 ulasan:

  1. Panjang lg derama ni.... ingat dah habih...

    BalasPadam
  2. Beruk kepala bapak kau.Sedap kata orang beruk .kau tu babi ,lagi tak guna

    BalasPadam
    Balasan
    1. Marah nampak terasa ke?

      Padam
    2. Marah nampak terasa ke?

      Padam
    3. Ntah admin ni, suka-suka je tulis beruk, mereka bukan beruk tapi KATAK...

      Padam
    4. Betul tu, memang SEDAP panggil 2 ekor ni BERUK!

      Padam
  3. saya suka ayat-ayat yang last tuuuu

    BalasPadam
  4. Wooii macai penjilat lubang taik aljuburi da marah tu..kang aljuburi tak bg dia lendir lubang taik lg kang..mau jd biol macai ni nanti..hahahahahahahahahahahaha

    BalasPadam
  5. Asal d suruh ke die buat....beruk lh tu.....yg ko marah apasal......ko pun beruk ke

    BalasPadam
  6. Memang SAH dua ekor pengkhianat ni dari spesis BERUK!! Sekarang padan muka..2 ekor beruk ni akhirnya kena main dengan Raja Peliwat Al Jubs yang 2 ekor BERUK ni mengagung-agungkan.

    Bagus jugak 2 beruk ni dah menunjuk belang dan menunjuk di mana kah kesetiaan mereka. Sekarang senanglah PAS nak menendang beruk 2 ekor ni dan kuncu2 yang lain keluar dari parti.....Woo Hoo!!!!

    BalasPadam
  7. Apa alasan atau fakta yg menyokong anda bagi mengkelaskan sesaorang tu babi..kalau xde alasan kukuh ..engkau lah babi nye.

    BalasPadam
  8. Alasan yang diberi adalah " mereka (dua ekor ni) menyelamatkan MB daripada dirampas UMNO dan PAS sambil mendakwa TGHH berunding untuk tubuhkan Pakatan Perpaduan. UMNO jugalah yang salah ... mendakwa Muhyidin yang rancang. Teori konspirasi cukup popular sejak dulu.

    BalasPadam
  9. Tak payah nak alasan...tengok muka dan perangai dua ekor ni dah tahu memang macam BERUK!

    BalasPadam
  10. Memang beruk pun,kalau maanusia semestinya menggunakan otak sebelum buat keputusan.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping