Khamis, Ogos 21, 2014


Heh!!! Untung la orang di Lembah Pantai. terutama bagi puak - puak yang menyokong Si Nurul Izzah tu sebab dapat Ahli Parlimen kuat tabur fitnah!!!

Orang macam ni ke yang nak dihormati dengan rakyat? Orang macam ni ke yang layak dinobatkan sebagai seorang pemimpin yang berkaliber?

Orang macam ni pun masih ada hati nak tampil depan orang ramai dan bagi nasihat supaya hidup dalam keadaan yang mempunyai integriti? Pegi mampus la!!!

Dari dulu lagi orang dah cakap yang dia ni memang kuat menipu. Dah nama pun anak Si Ketua Penipu, jadi apa lagi yang dia pandai selain dari Menipu je kerjanya!!!

Orang macam dia ni layaknya duduk kat dalam longkang je. Menang Pilihan Raya pun dengan cara menipu dan menabur fitnah terhadap orang tak tentu arah!!! Dalam erti kata lainnya, dia memang TAK LAYAK lansung jadi wakil rakyat!!!

Categories: ,

17 ulasan:

  1. Patut saman je sampai bankrap

    BalasPadam
  2. Dah dasar anak puaka, menfitnah saja kerja dia. Mak, bapa puaka sampai ke anak pun jadi puaka....sah keluarga puaka. Itu pun orang Lambah Pantai dok sanjung.....

    BalasPadam
  3. Mintak Maaf saja....I say man come on lah.....anak puaka ni dah buat dajal....lakukan lah yang ter hormat YB Puaka oiiiii.....step down and return back the seat to the rakyat.....

    BalasPadam
  4. A. Anak puaka
    B. Anak dajal
    C. Pompuan sial
    D. Semua yang di atas.

    BalasPadam
  5. A. Anak set#n
    B. Anak daj#l
    C. Pompuan si#l
    D. Semua yg di at#s.

    BalasPadam
  6. APA nak buat org lembah pantai km syang dia...tu sebab diorg undi dia ...motto rakyat Selangor masak bukan um no Dan bn...tahniah...dapat sekali sekali share Si pemfitnah

    BalasPadam
  7. Raja nong cik hingat maafkan izah, pru 14 ko boleh tewaskan izah.jangan harap le selagi kami penjilat tegar pkr dan dapig setia bersama nuar jubo.

    BalasPadam
  8. dah terlambat ...........undi pun dah kalah patut saman aja macam bapak dia tak peduli saman sampai bangkrap ,...undi nanti buat lagi ya nurul dah menang minta maaf apa susah janji dapat jadi wakil rakyat yang pilih pun bodoh ikut cakap kau dan yang kena fitnah pun baik maafkan aja leee..sok-sok buat lagi tak caya tunggu undi nanti!

    BalasPadam
  9. Apa hukum wang yg diterima berdasarkan jawatan yg diperolehi daripada perbuatan menfitnah. Bagi makan anak2 lagi.

    BalasPadam
  10. Memfitnah lebeh besar dosanya dari membunuh.Apalah gunanya jawatan kamu tu hadil daru memfitnah sesama saudara seIslam, tk takut mati ke?

    BalasPadam
  11. Tahniah Izah tektik anda memang menjadi dan sepatutnya BN perlu belajar dengan beliau bagaimana menipu mengfitnah dan memohon maaf akhirnya 0 - 0. Yang penting rakyat dapat diperbodohkan, itulah realiti politik dimasa kini yang baik di tentang yang buruk di sanjung, dunia akhir zaman.

    BalasPadam
  12. Setidak tidaknya beliau msih jujur.Berani mengaku berlaku kesilapan dlm kenyataannya..Ada kak jat ngaku silap ternak baka lembunya.?.Ada mama ros jelaskn bgaimna dia dpt cincin yg cntik molek tu?Ada ka?

    BalasPadam
  13. Sekurang kurangnya NIA masih punya kejujuran.Mengakui kesilapan dan mohon maaf atas perkara tersebut.
    Bagaimana kalau yang jelas lakukan kesilapan..ngakunya pn tidak...mohon maaf jauh sekali,tapi tetap juga di beri jawatan tinggi...dgn wajah selamber ja ngadap rakyat.Nk sebut ka?Tak payah la..aibkn org meskipun dah aib tak bagus!

    BalasPadam
  14. Sekurang kurangnya NIA masih punya kejujuran.Mengakui kesilapan dan mohon maaf atas perkara tersebut.
    Bagaimana kalau yang jelas lakukan kesilapan..ngakunya pn tidak...mohon maaf jauh sekali,tapi tetap juga di beri jawatan tinggi...dgn wajah selamber ja ngadap rakyat.Nk sebut ka?Tak payah la..aibkn org meskipun dah aib tak bagus!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ooooo...lagu tu kaaa??baguih laaa lepas fitnah orang.mintak maaf..lain kali buat lagi..minta maaf slps sengaja fitnah org tu mulia lah yer?

      Padam
  15. kalau pemfitnah di katakan mulut busuk mulut bawah dia lagi busuk..

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping