Jumaat, Julai 07, 2017

Biasanya, orang yang suka memancing ni akan menggunakan 'Cacing' sebagai umpan. Maka tak salah sekiranya perumpamaan itu juga ditujukan kepada Si Husam Musa yang tak sedar diri ni.

Walaupun dia bangga bila diumumkan sebagai calon Menteri Besar Kelantan, tapi Si Husam tu tak sedar yang dia hanya dijadikan umpan oleh DAPigs yang mahu mempergunakan dirinya.

Sama juga la macam nasib Si Nizar Lilin yang suatu ketika dahulu pernah dipergunakan oleh DAPigs untuk menjadi Boneka mereka di Perak. Setakat nama dia je jadi Menteri Besar.

Tapi yang buat keputusan semuanya puak - puak DAPigs tu juga. Namun, bagi orang macam Husam dan Nizar, diorang tak kisah jika dijadikan sebagai umpan kepada DAPigs sekali pun.

Yang penting, diorang ada kedudukan dan jawatan. Jadi, takde guna sangat kalau kita nak mengingatkan orang macam tu sebab jiwa diorang dah sebati menjadi Barua Abadi kepada DAPigs.

Walaubagaimana pun, rakyat perlu tahu bahawa agenda DAPigs menamakan Husam sebagai Menteri Besar Kelantan sebelum ini hanya semata - mata untuk mengaburi mata mereka.

Rakyat juga perlu tau bahawa DAPigs bukannya benar - benar mahu memperjuangkan kebajikan mereka di Kelantan sekiranya Pakatan Haprak tu berjaya merampas Rejim PAS di Kelantan.

Sebaliknya, agenda utama puak - puak DAPigs ni adalah untuk memenuhi kehendak dan kemahuan mereka yang semata - mata mahu menjaga kepentingan Politik Peribadi parti itu sendiri.

Pokok pangkalnya, tindakan DAPigs yang terlalu ghairah nak jadi 'Abang Besar' dalam Pakatan Haprak tu membuktikan bahawa parti itu terlalu terdesak mahu meraih sokongan simpati dari kalangan rakyat dengan menjadikan Husam sebagai bahan modal Politik Murahan mereka sendiri!!!
Categories: , ,

1 ulasan:

  1. Politik murahan...Husam tak layak jdi mb klu jdi exco pun dah banyak gagal.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping