Khamis, Julai 06, 2017

Meh la datang dan bertanding di Pekan, Azmin. Takkan hanya setakat berani cakap je tapi tak berani nak buat? Lagak sombong je tak tentu arah tak guna. Kalau betul - betul anak jantan, mari la.

Kalau bercakap bukan main sombong. Kononnya bila ditanya mengenai spekulasi dia nak berpindah kerusi dengan Si Mak Lampir tu, Si Azmin cuba nak sindir YAB Perdana Menteri pulak.

Kata Si Azmin, dia tidak berminat untuk berpindah ke Parlimen Ampang tempat Si Mak Lampir tu. Sebaliknya, dengan nada sombong, Si Azmin tu kata dia hanya berminat nak ke Pekan.
"Saya dah sebut hari tu saya tak minat dengan Ampang. Kalau perlu saya beralih, saya minat dengan Pekan," katanya.
Kot kalau betul dia yakin nak berpindah dan bertanding di Pekan, dipersilakan la. Orang Pekan sendiri pun memang mengalu - alukan kehadiran dia untuk bertanding dikawasan tersebut.

Sekarang kita cabar Si Azmin tu. Kalau betul dia Anak Jantan, mari bertanding di Parlimen Pekan dalam Pilihan Raya Umum yang akan datang. Amacam? Berani tak dia nak sahut cabaran ni?

Jangan dek kerana kesombongan dirinya sendiri, Si Azmin tu pulak yang tersepit. Takut nanti orang akan kata yang Si Menteri Besar Selangor tu hanya sekadar pandai bercakap, tapi dalam masa yang Kecut Buah Kerandut nak memenuhi kata - katanya sendiri!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping