Khamis, Julai 06, 2017

Heh! Kesian betul tengok nasib Si Ezam Kotak ni. Tapi, apa boleh buat ya tak. Memang tak heran la kenapa Si Ketua Penipu tu melabelkan dia sebagai seorang 'Pelacur' dalam Politik sebelum ini.

Bila dah namanya 'Pelacur', kerja 'Keluar Masuk' ni dah jadi perkara yang tidak menghairankan bagi dirinya sendiri. Bagi dia, keluar masuk tu dah dianggap sebagai kebiasaan.

Walaupun ramai yang melihat tindakan Si Ezam Kotak tu secara tidak lansung memberikan gambaran bahawa dia seorang yang tidak mempunyai pendirian tetap, tapi bukannya dia peduli sangat pun.

Alasan Si Ezam, dia keluar dari parti itu kerana mendakwa RoS tidak mengambil berat terhadap permohonan pihaknya untuk membuat penukaran nama. Tapi, itu alasan dia la kan.
Banyak spekulasi yang timbul ekoran tindakan terbaru yang diambil oleh Si Ezam Kotak tu. Antara lainnya, Si Ezam Kotak tu kecewa apabila parti yang ditubuhkan itu tidak mendapat sambutan dari kalangan rakyat.

Malah ada juga pihak yang mendakwa kononnya Si Ezam Kotak tu mendapat tawaran istimewa dari kalangan pengikut PKR dalam Kem Wan Azizah agar kembali ke pangkuan parti itu.

Nak pulak dalam keadaan sekarang dimana kedudukan Wan Azizah selaku Presiden PKR sedikit sebanyak tergugat dengan pengaruh Azmin Ali yang dikatakan semakin bertambah kuat.

Namun, walau apa pun spekulasi yang dibangkitkan, tindakan Si Ezam Kotak tu tak perlu la nak diperbesarkan sangat. Lagi pun, penubuhan parti dia tu pun tidak memberi sebarang signifikan kepada rakyat. Sebaliknya, sekadar nak memuaskan nafsu dia sendiri je!!!
Categories:

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping