Sabtu, Ogos 12, 2017

Heh! Nampak gayanya semakin bertambah pening kepala Wan Azizah melihat kemelut yang sedang melanda PKR Kelantan pada ketika ini. Semakin hari semakin bertambah kronik jadinya.

Sudah la mereka sebelum ini engkar arahan rasmi serta merta yang dikeluarkan oleh Biro Politik PKR Pusat agar melepaskan jawatan lantikan dan membuatkan Si Wan Azizah tu seperti Tunggul Kayu.

Sekarang dah timbul pulak isu berkaitan dengan pemecatan Ketua Penerangan parti itu yang didakwa kononnya telah menyalahi peraturan berorganisasi kerana mengeluarkan kenyataan sendiri.

[KETUA KOMUNIKASI PKR KELANTAN DIPECAT!!!]

Kata Pengerusi PKR Kelantan, keputusan untuk memecat jawatan Ketua Penerangan itu dicapai selepas perbincangan yang diadakan diantara kepimpinan parti itu diperingkat negeri.
"Ya, sebab dia buat kenyataan bukan atas kapasiti peribadi tetapi atas nama Ketua Penerangan PKR Kelantan. Kenyataannya itu seratus peratus silap. Setelah kami bincang dikalangan pimpinan kanan di Kelantan, kami ambil persetujuan merehatkan dia," katanya kepada Antarapos.
Azihan pada 6 Ogos lalu memberitahu bahawa Majlis Pimpinan PKR Kelantan yang bermesyuarat pada 17 Mei dan 5 Jun telah mengambil ketetapan bersetuju menerima keputusan Biro Politik PKR Pusat.

Azihan juga menyenaraikan enam pemimpin PKR Kelantan yang disenaraikan sebagai ahli Majlis Daerah tetapi belum mengangkat sumpah, membuat keputusan untuk tidak berbuat demikian.

Susulan itu, Pengerusi PKR Kelantan kemudian tampil menyangkal kenyataan Azihan, sambil menegaskan bahawa mereka masih belum ada kepastian mengenai peletakan jawatan tersebut.

Secara tidak lansung, kenyataan yang dibuat oleh Pengerusi PKR Kelantan itu membuktikan bahawa mereka engkar seratus peratus dengan keputusan yang telah dibuat oleh Biro Politik PKR Pusat. Itu menunjukkan yang diorang ni benar - benar GILA JAWATAN!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. Kita kena faham.. wakil pkr semua nya ada anak bini nak bagi makan. Sama mcm kita.. tiba2 hilang pendapatan.. nak ker? Sapa2 pun tak nak..
    Masalahnya kak wan main petik ja.. konon nk tunjuk terror dan berkuasa tanpa bincang..
    Bincang apa? Bincang mengenai duit ler..
    Kalau nuar.. lain permainannya.. dia dah siapkan beberapa juta utk cover pendapatan diaorg sebelum nk sound suruh berenti..
    Kak wan masih lurus dlm politik..
    Dia baru tahu.. dlm politik segalanya duit.. utk berjaya..

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping