Sabtu, Ogos 12, 2017

Dah boleh agak dah Si Tipah Koyak ni akan keluarkan kenyataan memuji perlantikan yang dibuat terhadap Si Azmin Ali tu. Nampak sangat yang dia merupakan sebahagian dari 'Kartel Azmin'.

Belum pun menjalankan tugas selaku Pengarah Pilihan Raya Pakatan Haprak, Timbalan Presiden PKR, Si Azmin Ali tu sudah dipuji melambung - lambung oleh orang - orang kuatnya.

Maka, berkokoklah macai-macai Azmin Ali yang menyatakan gandingan bossnya yang diberi tanggungjawab selaku Pengarah Pilihan Raya dan Muhyiddin Yassin selaku Pengerusi Pilihan Raya PH sebagai tanda-tanda kemenangan.

Status terbaru Si Tipah Koyak itu mencerminkan gabungan tersebut mampu untuk memperkukuhkan jentera PH malah turut menggegarkan jentera Barisan Nasional (BN) pada PRU-14 kelak.
“Gandingan kebijaksanaan serta pengalaman Azmin Ali dan Muhyiddin Yasin sebagai pengarah Pilhan Raya serta pengerusi Pilihan Raya PH akan membawa kepada kemenangan PH, insyaAllah!
“Orang yang dengki bising-bising tak tentu arah sorrylah – negara ini takde masa dengan rintihan penuh prejudis korang ni. 
"Lagipun korang pemilihan dalam parti pun tak leh menang - apsal nak bising? Dalam PRK pun tak leh menang?” tulis Ketua Biro Hal Ehwal Guaman PKR itu hari ini.
Yang kelakarnya, kenyataan Si Tipah Koyak tu seolah - olah menyindir lantikan yang dibuat terhadap Mat Sabu, Presiden PAN yang juga GAGAL memenangi Pilihan Raya serta pemilihan parti.

Tapi ya la. Dah nama pun dia nak mengampu Si Azmin Ali tu ya tak. Jadi, mana Si Tipah Koyak tu peduli dengan orang lain. Yang penting, dia sekarang dah jadi 'Tukang Kipas Bontot' Si Menteri Besar Selangor tu!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping