Jumaat, Ogos 04, 2017

Selepas teruk diasak dan dipertikai mengenai kehilangannya sebelum ini, Si Apek Kit Siang tu dilaporkan sudah 'Berpindah' ke Pulau Pinang sebelum Pilihan Raya Umum yang akan datang.

Jika sebelum ini, Si Apek Kit Siang tu dilaporkan oleh pihak sudah menukar alamat dan menetap di Gelang Patah. Tapi tinjauan terbaru mendapat Si Apek Kit Siang tu sekarang dah berpindah.

Menurut semakan yang dibuat melalui laman web Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR), Si Apek Kit Siang tu dikatakan sudah berpindah dari Gelang Patah ke Parlimen Tanjong, Pulau Pinang.
Hasil semakan itu kini menimbulkan tanda tanya dikalangan rakyat secara umum. Adakah Si Apek Kit Siang tu berhasrat nak bertanding di Parlimen Tanjong dalam PRU yang akan datang?

ATAU, adakah Si Apek Kit Siang tu nak bertanding di DUN Komtar bagi memberikan dia ruang untuk menggantikan anaknya yang bakal kehilangan kelayakan menjadi Ketua Menteri?

Misteri mengenai 'Perpindahan' Si Apek Kit Siang tu lebih kurang sama je dengan misteri berkaitan dengan asal usulnya yang turut menjadi persoalan hangat pada ketika ini. Mungkin lepas ni, ada lagi wartawan yang kena maki bila ditanya mengenai 'Perpindahan' tu pulak!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping