Sabtu, Ogos 05, 2017

Kan dah nampak kemaruknya puak PKR ni dengan jawatan. Tak selesai lagi isu di Kelantan, sekarang dah mula merebak pulak sampai ke Selangor. Macam - macam pulak alasan yang diberikan.

Walhal, titah Tuanku Sultan Selangor sebelum ini cukup jelas. Baginda tak berkenan ada orang Politik dilantik menjadi Ahli Lembaga Pengarah PKNS. Itu pun masih cuba dinafikan oleh PKR?


Dalam kenyataan yang dikeluarkan hari ini, Si Eli Wong tu tu mendakwa Tuanku hanya sekadar memberi teguran berkaitan dengan isu perlantikan Ahli Lembaga Pengarah yang dibuat.
"Saya rasa Tuanku cuma beri nasihat, untuk mengingatkan supaya mesti ada profesionalisme dalam Lembaga Pengarah PKNS. Tuanku kata tak berkenan kalau semua ahli lembaga PKNS adalah ahli politik," katanya kepada Antarapos.
Dalam erti kata lainnya, Si Eli Wong tu masih cuba nak menjustifikasikan tindakan Rejim Pakatan Selangor dalam isu berkaitan perlantikan ahli Politik sebagai Lembaga Pengarah PKNS.

Atau dengan lebih mudahnya, Si Eli Wong ni cuba nak 'Spin' titah yang telah dikeluarkan oleh Tuanku Sultan Selangor bagi membolehkan Rejim Pakatan tu terus menghalalkan perlantikan yang telah dibuat. Itu kemaruk jawatan la namanya!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. Puak2 DAP - mana ada yg faham bahasa Melayu..

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping