Selasa, Ogos 08, 2017

Hahaha!!! Pusing punya pusing sampai makan diri sendiri? Kecerdikan apa yang cuba dipamerkan oleh Si Wan Azizah ni sebenarnya sampai dia mengaibkan pimpinan PKR tu secara terbuka?

Dari kenyataan yang dikeluarkan hari ini, Si Wan Azizah tu dilihat cuba memberikan gambaran seolah - olah pemimpin PKR Kelantan tu 'Gila Duit' bila mereka enggan melepaskan jawatan.

Kata Si Wan Azizah yang tampil memberikan penjelasan hari ini bahawa pemimpin PKR Kelantan sedang menunggu pembayaran tuntutan yang tertunggak dari Rejim PAS negeri tersebut.

Oleh kerana itu katanya, pemimpin PKR yang mendapat jawatan melalui lantikan politik itu masih tidak meletak jawatan di dalam Kerajaan Negeri selagi tidak meneriman bayaran tuntutan tersebut.
"Sejak bersama kerajaan Kelantan, mereka menggunakan wang sendiri untuk peruntukan kepada rakyat. Jadi, sekarang mereka menunggu pembayaran semula tuntutan yang telah dibelanjakan," kata isteri Datuk Seri Anwar Ibrahim itu semalam yang dipetik dari laporan portal pro-pembangkang, Malaysiakini.
IRONIKnya selama hari ini, puak Pakatan Haprak tu juga yang selalu mendabik dada mendakwa kononnya mereka berjuang dengan menggunakan dana peribadi yang mereka miliki.

Tapi nampak gayanya, sekarang kepimpinan PKR tu dah berubah apabila mereka lebih mendahagakan duit peruntukan dari Rejim PAS dan tidak rela menggeluarkan duit dari poket mereka.

Pokok pangkalnya, kenyataan yang dibuat oleh Si Wan Azizah itu hanya sekadar satu lagi alasan dari kepimpinan PKR itu sendiri. Apa yang jelas, parti itu tidak mempunyai pendirian yang kukuh serta sanggup mengadaikan maruah dan imej parti secara terang - terangan!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping