Khamis, Ogos 10, 2017

Hahaha!!! Kalau sekali baca, memang bagus niat Si Rafizi Ramli. Nampak macam dia seorang yang bertanggungjawab sehingga sanggup membuat tawaran sedemikian kepada pihak SPRM.

Tapi ternyata tindakan Si Rafizi tu hanya sekadar 'Cakap Kosong' dia sahaja dimana sebelum ini pun Si Rafizi tu GAGAL untuk mengumpul bukti terhadap dakwaan yang dikemukakan.

Dalam keadaan yang tak sedar diri, Si Rafizi tu secara tidak lansung telah membuka kemaluan dirinya dimana sebelum ini pun dia GAGAL untuk mengumpul bukti terhadap tuduhan yang dilakukan.

Bukan sekali dua Si Rafizi Ramli tu GAGAL untuk tampil dengan bukti yang kukuh terhadap tuduhan yang dilemparkan kepada pemimpin ni. Tapi dah banyak kali dah Si Rafizi tu GAGAL.

Yang paling jelas ialah apabila Si Rafizi tu GAGAL untuk membuktikan tuduhan yang dilakukan terhadap Pengerusi serta syarikat NFCorp yang didakwa telah menyeleweng dana Kerajaan.

Ekoran ke-GAGAL-an Si Rafizi itu membuatkan dia diarahkan untuk membayar ganti rugi kepada Pengerusi syarikat tersebut sebanyak RM 300 ribu kerana didapati bersalah menabur fitnah.

Dan sekiranya benar Si Rafizi tu nak tawar diri untuk mengumpulkan bukti kononnya wujud perlakuan rasuah dikalangan penjawat awam ni, elok la dia buktikan tuduhan dia terhadap Rejim Pakatan Selangor tu dulu.

Sebelum ini, dia juga yang menuduh pemimpin dalam Rejim pentadbiran dibawah pimpinan Si Azmin Ali tu terlibat dengan salah guna kuasa sehingga wujudnya gejala 'Rasuah Betina'.

Malah Si Rafizi tu dilaporkan siap membuat laporan serta menyerahkan bukti berhubung tuduhan tersebut kepada pihak SPRM. Namun malangnya, SPRM mendakwa tidak wujud dakwaan sedemikian.

Itu membuktikan bahawa Si Rafizi tu GAGAL untuk mengumpul bukti dan maklumat mengenai penyelewengan terhadap pemimpin Rejim Pakatan Selangor tu. Jadi, tak payah la dia nak tawar diri kumpul maklumat untuk buat tuduhan terhadap orang lain pulak!!!
Categories: ,

3 ulasan:

  1. Seorang budak yg tak tahu malu..
    2, 3 kali bersalah berbohong rakyat tanah melayu..
    Kalau pembohong.. kalau tak silap bole jatuh haram jadi pemimpin..
    Ada hati nk bagi bukti?
    Pembohong negara no. 1 = rafizi

    BalasPadam
  2. Tukang fitnah tersohor ni usah dilayan. Buang masa.

    BalasPadam
  3. Amboi mentang2 la dia dh dpt RM1.5 Juta.. Juta tuuu... Ada hati nak kumpul bukti konon.. Silap2 si sotong kurita ni yang ke dalam..

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping