Rabu, Oktober 25, 2017

Ini bukan la kali pertama Si Lim Guan Eng ni berselindung disebalik seorang wanita apabila berlakunya krisis. Tapi dah dua kali Si Ketua Menteri Pulau Pinang tu bertindak sedemikian.

Jika sebelum ini Si Guan Eng tu berselindung disebalik seorang wanita yang menjual rumah banglow mewah Terlajak Murah sehingga menyebabkan dia terjebak dengan penyalah - gunaan kuasa.

Kali ini, Si Guan Eng tu didakwa cuba berselindung pulak dibelakang Yang DiPertua Majlis Bandaraya Pulau Pinang bagi menghadapi tragedi tanah runtuh di lereng bukit Tanjung Bungah.

Si Ketua Menteri Pulau Pinang itu dilihat tidak berani untuk memikul tanggungjawab berkaitan dengan isu tanah runtuh yang mengorbankan lebih daripada 10 nyawa.

Sebaliknya Si Ketua Menteri Rejim DAPigs Pulau Pinang itu memilih untuk bersembunyi di belakang Dato’ Ar. Patahiyah binti Ismail sewaktu bertemu dengan pihak media.
Nampak sangat yang Si Guan Eng tu sengaja nak meng-kambing-hitam-kan Yang DiPertua MBPP itu untuk menjawab persoalan-persoalan berbangkit berkenaan isu tersebut, sedangkan dia seolah - olah cuba mencuci tangan dalam isu tersebut!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. baru bg negeri dah mcm hanat memerintah.. semoga penang terus kekal dibwh dapigs sbg balasan utk org2 penang.. itulah kerajaan yg paling sesuai utk rakyat dapigs..

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping