Sabtu, Oktober 28, 2017

Herankan? Kenapa tiba - tiba Srikandi DAPigs yang juga merupakan 'Ayam Tambatan' kepada Lim Kit Siang tu hanya mendiamkan diri bila isu berkaitan kebajikan ahli parti dibangkitkan?

Jika sebelum ini, bukan main lagi Si Dyana DAPigs tu melatah tak tentu arah apabila bulu ketiak dia diusik oleh Ketua Penerangan UMNO Malaysia, Tan Sri Annuar Musa dalam satu ceramah.

Malah, Si Dyana tu juga turut membuat dakwaan bahawa dirinya sudah cukup bijak kerana memilih DAPigs sebagai wadah untuk memperjuangkan isu - isu yang ada kaitan dengan rakyat.


Sedangkan hakikatnya, kewujudan orang Melayu seperti Si Dyana tu hanya dianggap sebagai watak tempelan dan tidak diberikan sebarang perhatian oleh pucuk pimpinan DAPigs.

Bahkan kehadiran orang Melayu yang menyertai DAPigs seperti Dyana hanya sekadar alat propaganda parti bagi menunjukkan seolah - olah parti itu tidak mengamalkan diskriminasi kaum.

Jika benar Si Dyana tu nak memperjuangkan isu - isu berkaitan dengan rakyat, kenapa dia tidak membuat desakan agar pucuk pimpinan DAPigs memberikan bantuan kepada Ahli Parlimen Raub?

Sebaliknya, Si Dyana tu sehingga ke hari ini hanya mendiamkan diri dan tidak tampil membuat desakan agar Ahli Parlimen DAPigs itu mendapatkan rawatan perubatan yang lebih baik.

Tidakkah itu membuktikan bahawa Dyana hanya sekadar menjadi boneka yang diperalatkan oleh DAPigs untuk menjaga kepentingan Politik Peribadi mereka semata - mata?

ATAU, adakah Si Dyana itu juga turut berpendirian bahawa penyakit yang sedang dideritai oleh Ahli Parlimen Raub itu pada ketika ini tidak ada sebarang kaitan pun dengan parti mahu pun pemimpin - pemimpin DAPigs yang lain???
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping