Isnin, Oktober 23, 2017

Hahaha!!! Kesian. Pasti ada dikalangan penyokong parti Ternakan DAPigs tu yang akan meroyan baca kenyataan bekas Setiausaha Agung PAS ni. Mungkin ramai juga yang menjadi sawan.

Jika sebelum ini, Si Stopa Ali ni menjadi mangsa fitnah dikalangan puak Pakatan Haprak tu yang mendakwa kononnya dia kena marah kerana menolak usaha kerjasama dengan UMNO.

Malah mereka juga membuat dakwaan kononnya Si Stopa Ali tu tidak dilantik semula menjadi Setiausaha Agung adalah kerana dia menentang keputusan PAS untuk bercerai dengan Pakatan.

Tapi hari ini lain pulak pendirian yang dikeluarkan oleh Penasihat kepada Presiden PAS ini yang menggesa agar parti itu kembali berunding dengan UMNO bagi menghadapi PRU ke - 14 kelak.

Si Stopa Ali itu kata, kerjasama itu bukan ke arah pembentukan Kerajaan Perpaduan (UG), sebaliknya lebih menjurus kepada konsep ta’awun atau saling bantu–membantu melibatkan kedua-dua pihak.
"King maker hanya boleh berperanan apabila negara dalam keadaan 'hung parliament' (parlimen tergantung) tetapi kita sekarang mahu menyertai pilihan raya yang ada kerajaan dan pembangkang.
“Sebab itu, pandangan saya, Pas wajar menyambut tangan yang dihulurkan Umno melalui Annuar Musa. Ini bukan bererti Pas mesti bersama BN. Saya pun tidak fikir Annuar akan ajak Pas masuk (BN),” katanya kepada pemberita ketika sidang media di Hotel Tanjung Vista, di sini, hari ini.
Si Stopa Ali tu sempat juga menjelaskan bahawa pandangan yang diberikan itu adalah berdasarkan kepada peribadi. Ianya tidak pernah dibincangkan dengan mana -mana pihak dari kalangan pemimpin PAS.

Namun secara tidak lansung, kenyataan yang dibuat oleh Si Stopa Ali tu membuktikan bahawa dakwaan yang dilemparkan sebelum ini adalah tidak benar. Dan kemungkinan kali ini, makin besar kemaluan mereka bila membaca kenyataan yang dibuat!!!
Categories: ,

1 ulasan:

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping