Isnin, Disember 25, 2017

Kalau baca kenyataan yang dibuat oleh bekas Ketua Srikandi PPBM yang dibuang dari parti itu baru - baru ini, dia seolah - olah mengakui bahawa DAPigs memegang tampuk kuasa Pakatan.

Perkara itu dapat dilihat dengan jelas apabila mangsa Politik Toksik Pakatan Haprak tu mendakwa Malaysia bakal tergadai kepada 'Penjajah' sekiranya puak Pakatan Haprak tu menang.

Antara lain, status didalam Facebook tu turut mengingatkan bahawa sejarah negara ada pahit manis dan semua rakyat Malaysia perlu menghargai apa yang telah dimiliki sehingga ke hari ini.
"Peliharalah apa yang kita peluk hari ini, jangan guris hati anak bangsa hingga ianya hancur dan dikutip orang lain.
"Jika Tanah Melayu dijajah lebih 400 tahun dan memiliki semula tanah ini selepas semua hasil mahsumnya dikaut penjajah, namun hari ini orang Melayu akan hilang kuasa ke atas tanah ini selamanya jika bangsanya hilang kuasa politik.
"Hilangnya tidak akan kembali. Ada negara luar yang pernah berajakan Melayu kini hilang jejak kuasa bangsa secara total.
"Biar dimaki hari ini tetapi saya tidak akan membiarkan anak cucu bangsa saya hilang identiti negara bangsa dimasa depan. Biar bercerai nyawa dari badan, saya pertahankan negara bangsa saya walau apa juga halangan dan cabaran yang bakal saya tempuhi," jelasnya melalui laman Facebook Empirical Malaysia.
Dari satu sudut, kenyataan itu seolah - olah memberikan gambaran bahawa agenda disebalik parti PPBM yang dipengerusikan oleh Tun Mahathir itu juga ingin memberi kuasa kepada DAPigs.

Malah perkara itu dapat dilihat dengan jelas apabila DAPigs dianggap sebagai sebuah parti paling dominan dalam Pakatan manakala parti lain hanya sekadar Barua dan Balaci Suruhan parti yang mengamalkan dasar Ultra Chauvanist itu secara terbuka!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping