Khamis, Februari 22, 2018

Nampak gayanya, Si Khalid Samad ni semakin jelas memiliki sifat yang sama seperti seorang MUNAFIK apabila membuat kenyataan dilaman media.

Seringkali kita lihat, kenyataan yang dibuat oleh Si Khalid Samad ni bertentangan dengan apa yang pernah dinyatakan sebelum ini.

Hari ini, Khalid kata, tidak ada apa yang perlu dirunsingkan sekiranya berlaku pertandingan tiga penjuru sewaktu Pilihan Raya Umum yang akan datang. Nak pulak dikalangan orang Melayu.

Khalid memberikan alasan kononnya undi Melayu hanya boleh dieksploitasi dengan mudah melalui pertandingan pelbagai penjuru apabila wujud kekeliruan.
“Pertandingan 3 penjuru hanyalah senario yang mengejutkan, apabila pengundi keliru kerana tertipu dan terdedah dengan retorik ketiga-tiga parti politik yang kononnya mendakwa mewakili kepentingan Melayu,” kata Khalid.
IRONIKnya, sebelum ini, Khalid berada dalam keadaan menggelupor biawak bila mendengar khabar kononnya Ezam Kotak nak bertanding di Shah Alam.

Pada ketika itu, Khalid memberikan alasan, jika Ezam meneruskan hasratnya itu, maka peluang untuk Pakatan menang di Parlimen Shah Alam akan menjadi tipis.

Tambah menghairankan, kenyataan Khalid itu juga dilihat bertentangan dengan pendirian DAPigs yang mengecam tindakan PSM untuk bertanding dikawasan mereka.

Soalnya, kenapa DAPigs takut PSM nak bertanding jika bukan kerana parti itu takut undi dikalangan orang Bukan Melayu boleh dieksploitasi dan akan menimbulkan kekeliruan?

Dari satu sudut, apa yang dinyatakan oleh Si Khalid Samad tu hanya sekadar nak menyedapkan telinga dia sendiri je. Hakikatnya, Khalid sendiri sedar, peluang Pakatan untuk menang jika berlaku pertandingan 3 penjuru adalah sangat tipis!!!
Categories: ,

1 ulasan:

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping