Jumaat, Februari 23, 2018

Heh! Ini yang orang kata, sendiri tak reti nak menari tapi dia nak salahkan lantai pulak. Padahal, dia sendiri yang buat silap, dia sendiri yang langgar perlembagaan parti, tapi kenapa nak salahkan RoS?

Hakikatnya, itulah sifat Retorik yang ditonjolkan oleh PPBM apabila mereka memfailkan saman terhadap terhadap RoS hari ini bagi menutup kelemahan dan kemaluan diri mereka sendiri.

Antara alasan yang diberikan oleh pemimpin PPBM sewaktu memfailkan saman tersebut kononnya tindakan itu adalah bagi mendapatkan beberapa deklarasi dari RoS berkaitan parti mereka.
"Oleh itu, memandangkan perkara ini masih persoalan dan tanda tanya orang awam dan RoS tidak beri maklum balas positif. Maka tiba masa PPBM bawa perkara ini (kepada) mahkamah supaya mahkamah dapat teliti dan beri keputusan adil samada RoS sendiri yang telah langgar kewajipan di bawah undang-undang", ujar Hanif kepada pemberita di lobi mahkamah.
Mereka yang GAGAL mematuhi perlembagaan parti. Mereka yang tidak mengikut kehendak dan kemahuan ahli. Mereka yang menyisihkan desakan yang dikemukakan selama hari ini secara terbuka.

Alasan mereka, tindakan yang dilakukan oleh segelintir ahli itu didalangi oleh musuh mereka. Malah ahli itu juga dituduh dibayar dengan dedak dan sebagainya. Sedangkan, semua tu salah mereka sendiri.

Realitinya, pemimpin PPBM ni hanya setakat pandai menunding jari dan menyalahkan orang lain semata - mata. Mereka sangka parti yang mereka terajui pada ketika ini Maksum sangat gamaknya dan tak pernah buat salah walaupun sebesar hama sekali pun!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping