Rabu, Februari 14, 2018

Heh! Inilah bukti betapa MUNAFIKnya sifat yang dipamerkan oleh pemimpin PPBM. Dulu masa diorang keluar UMNO, bukan main lagi diorang kutuk kepimpinan parti tu secara terbuka.

DULU, diorang tuduh UMNO ni tidak bersifat terbuka apabila mengambil tindakan disiplin terhadap ahli yang sengaja memburukkan parti secara terbuka. Tapi sekarang?

DULU, diorang kata pemimpin UMNO ni takut mendengar pandangan serta kritikan ahli diperingkat bawahan sehingga sanggup memecat keahlian mereka. Tapi sekarang?

DULU, pemimpin PPBM ni mendakwa UMNO tidak mengamalkan dasar terbuka apabila enggan menerima sebarang aduan dari ahli diperingkat akar umbi. Tapi sekarang?

DULU, puak - puak PPBM ni juga yang membuat tuduhan kononnya UMNO cuba nak menutup mulut ahli serta pemimpin dari mendedahkan kebenaran dengan mengambil tindakan disiplin.

SEKARANG, diorang juga buat benda yang sama. SEKARANG, diorang juga mengulangi segala tuduhan yang telah dilemparkan terhadap UMNO. SEKARANG, diorang juga yang jilat ludah sendiri.

SEKARANG, PPBM ambik tindakan terhadap ahli kerana mereka nak menutup kemaluan diri mereka sendiri. Mereka pecat ahli yang tidak sehaluan dengan dakwaan kononnya diorang cuba nak sabotaj.

Malah, PPBM tanpa rasa segan silu turut memberikan amaran kepada ahli diperingkat akar umbi agar tidak mengkhianati parti itu dengan mendedahkan pekung mereka secara terang - terangan.

Tidakkah itu membuktikan bahawa pemimpin PPBM ni jenis manusia yang MUNAFIK? Kalau diorang mengutuk orang boleh. Diorang nak hina orang lain, takde masalah. Tapi kalau diorang buat sendiri, apa pulak hukumnya? Tidak ke itu HARAMJADAH namanya!!!
Categories: ,

1 ulasan:

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping