Khamis, Mac 08, 2018

Nampak sangat yang puak - puak Pakatan Haprak ni lebih suka berpolitik dari nak membela nasib rakyat. Maka sebab itu diorang minta supaya SPR memanjangkan lagi tempoh berkempen.


Bayangkan! Tempoh 5 tahun bukan satu tempoh waktu yang cukup panjang buat mereka, khususnya dari PKR untuk berkempen. Sekarang sibuk pulak diorang mintak supaya ditambah pulak jumlah hari berkempen.


Sebagai rekod, kempen Pilihan Raya Umum biasanya diadakan selama 14 hari atau dua minggu sahaja bagi mana - mana parti yang bertanding. Tempoh itu pun sudah cukup panjang.


Tapi berlainan pula dengan puak - puak Pakatan yang menggunakan peluang sepanjang penggal untuk berkempen memburukkan Kerajaan secara terbuka hampir setiap hari dalam hidup mereka.


Habis je Pilihan Raya Umum yang lalu, puak Pakatan Haprak tu dah mula berkempen dengan membangkitkan isu 'Blackout' sedangkan perkara seumpama itu tidak pernah berlaku.


Kemudian, sepanjang tempoh 5 tahun kebelakangan ini, Pakatan Haprak tu sering kali memomokkan rakyat dengan pelbagai dakwaan serta tuduhan sehingga merenjatkan pembangunan Negara.


Itu pun diorang masih nak kata yang diorang tak cukup waktu? Pun masih lagi diorang nak desak agar pihak SPR tambah lagi hari berkempen sewaktu Pilihan Raya Umum yang akan datang? Terdesak sangat ke puak Pakatan Haprak ni nak membodohkan rakyat!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. Tu yang bawa treler pusing malaya tu bukan kempen ya kak wan..spesis jd ahli parlimen tp apa satu pun tak tau ni susah juga..xyah bertanding la kak wan oii..

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping