Khamis, Mac 15, 2018

Jenis orang Lupa Daratan ni memang bersepah dalam Pakatan Haprak tu. Diorang ni bukan jenis manusia yang tau mengenang budi. Bila dah senang, diorang lupa siapa yang bantu mereka.


Bak kata pepatah Melayu, bagai kacang lupakan kulit. Kot selama hari ini, yang banyak membantu kemenangan puak Pakatan Haprak tu adalah dari kalangan penyokong serta pentaksub PAS.


Malah DAPigs pun dapat mencapai kedudukan mereka hari ini pun adalah hasil dari bantuan yang diberikan oleh jentera PAS yang berkempen sewaktu Pilihan Raya Umum yang lalu.


Bahkan, Si Azmin Ali ni berjaya mencapai hasrat untuk menjadi Menteri Besar dengan cara merampas kuasa dari Khalid Ibrahim dan mencantas Wan Azizah pun adalah atas bantuan PAS juga.


Kalau bukan kerana PAS yang menyokong nama dia sewaktu perlaksanaan agenda Langkah Kajang dulu, belum tentu lagi Si Azmin Ali tu boleh menjawat jawatan sebagai Menteri Besar Selangor.


Tapi, bila dah berada ditampuk pemerintahan, Si Azmin Ali tu mula lupa diri dan bersifat zalim terhadap PAS secara terang - terangan. Malah dia tidak mengiktiraf parti itu secara terbuka.


Namun dari satu sudut, semua itu bukan salah Si Azmin Ali seorang sahaja. Semua orang tau yang Si Azmin Ali tu memang semulajadi terkenal dengan sifat tamak dan sombong tak tentu arah.


Maka, kenyataan angkuh seperti yang dikeluarkan memang suatu yang sudah boleh dijangka. Azmin dilihat seolah - olah tidak mengiktraf sumbangan PAS kepada kejayaan Rejim Pakatan di Selangor. Cuma PAS je yang bodoh percaya pada orang macam Si Azmin Ali tu!!!
Categories: , , ,

3 ulasan:

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping