Isnin, Mac 12, 2018

Nampak gayanya, puak Pakatan Haprak tu bukan sahaja ketandusan idea untuk mengatasi isu gangguan bekalan air di Selangor pada ketika ini. Malah mereka juga 'Kekeringan' modal.

Maka terpaksa la mereka mengitar semula berita - berita lama untuk dijadikan sebagai bahan modal propaganda murahan bagi menutup kemaluan pemimpin - pemimpin Rejim Pakatan Selangor tu.

Diantara isu yang dibangkitkan ialah mengenai gangguan bekalan air di Pahang seperti mana yang dilaporkan dibawah. Katanya, 80 ribu pengguna terjejas akibat gangguan bekalan tersebut.

Herankan? Kenapa berita tiga bulan lepas pulak yang nak dibangkitkan? Berita yang disiarkan melalui laman portal berita Sinar Harian tu bertarikh 24 Januari 2018. Kenapa baru 2 hari lepas ianya nak dibangkitkan?

Dan tambah menghairankan, kenapa pengguna laman Facebook itu tidak pula menyebarkan berita mengenai kejayaan Kerajaan Barisan Nasional Negeri Pahang menangani masalah bekalan air tersebut?

Kerosakkan tebing Sungai Kobat yang dijangka memerlukan pembaikkan semula selama dua minggu dapat diselesaikan dalam masa 5 hari sahaja. Dan dalam masa itu, bekalan air kepada pengguna tetap ada.

Ternyata, taktik yang cuba digunakan oleh pengikut puak Pakatan Haprak tu hanya memalukan diri mereka sendiri. Takkan setara itu je kerja Geng Cybertrooper yang terima upah lumayan dari Pakatan nak cari isu? Suruh budak sekolah tadika pun pandai!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. HAHAHA......Kesian blogger umno ni. Sama je dengan perangai
    PM dan Menteri-menterinya. Di Parlimen, orang soal lain, Najib
    MELENCOGN JAWAB PASAL AIR!!!!!
    KAHKAHKAH...........bodoh betul. Patutlah takda degree.
    Kami rakyat SELANGOR tak kisah pun isu air.
    Dah diberitahu berminggu dulu, ada agtuan air kerana nak
    cuci loji air. Yang Jamal Jamban dan semua blogger umno sibuk,
    pasal isu air ni KENAPA.................????
    Jamal mandi junub di karangkraf seorang diri.
    Bininya tak mandi junub ke........?????
    HAHAHA...nak menipu tu, tengok-tenoklah dulu.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping